Gå til innhold

Hvorfor er jeg kvalm nå? I uke 34??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, jeg som trodde jeg hadde vært heldig å kommet unna svangerskapskvalme, men siste uken har jeg vært såå kvalm. Har jo enda 6 uker igjen, og skjønner ikke helt hvorfor dette kommer nå??

Sliter med å få i meg mat også, og det kan jo ikke være bra for tulla mi..

Er det noen andre som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei har termin 26 mai og har det på akkurat samme måte.. helt grusomt klarer ikke spise..

men snakket med de på føden og de sa at det var helt normalt, det var bare fordi det var trangt inni magen og kanskje bebisen trykke rpå magesekken eller noe....

men er ikke noe kjekt.. føler med deg....

Skrevet

Bra jeg ikke er alene da og at det er normalt - men håper dette går over. Vil ikke ha det slik i 6 uker til!! Man blir jo så utrolig slapp og uvel også..

Skrevet

Er fryktelig kvalm jeg også, har vært det i noen uker. Slapp unna kvalmen i 1.tri. Og blir litt snurt, når den plutselig dukker opp nå:(

Skrevet

Hei.

Jeg kjenner meg også igjen,ja....

Jeg er i uke 31 og for et par uker siden kom kvalmen tilbake for fullt!!!

Jeg klarer nesten ikke å spise jeg heller...

Var hos legen pga dette men han kunne ikke finne noe galt og han sa også at det er helt normalt...

Men FY så kjipt....

Skrevet

Du kan prøve flytende gaviscon (reseptfritt på apoteket). Hjelper mot halsbrann og kvalme, som man gjerne opplever når ungen begynner å "presse seg oppover". Hjelper iallfall meg nå mot slutten! Men smaker driiitfælt da!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...