Molli2 Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Hei - er det noen som har meninger om gode vogner for 1 åringen min. Vi har brukt Simo Duo vogna til nå men er så lei av å løfte den tunga vogna inn og ut av bilen + den er et mareritt å handle med. (super vogn for 'bag' bruk og for å sove ute - som ho gjer kvar dag:) så har vært fornøgd med vogna men nå syns jeg den er for stor! Har sett på Easy Walker sin... den enkleste og letteste ser veldig god ut å trille - men alle trehjulinger får barna ein snodig framoverliggende stilling på leggene - på de 'gamle' 4 hjuling sportstrillene kan bebis sitte å lene seg framover, holde i stanga, og få beina ned mot bakken og ik på skrå fremover som på 3 hjulingene(vanskelig å forklare...). Noen med forslag? Ho søv i vogna, men her heime og i barnehagen blir det nok brukt Simoen til det - så blir tur trilling, bytrilling og hvis vi skal på ferie o.l.
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Hvis du ønsker en med 4 hjul, så vil jeg anbefale Emmaljunga Scooter. Den er liten og nett, har understell av metall og ikke plast, nesten full liggestilling, blir liten sammenslått. Vi er veldig fornøyd med den vogna. Og så finnes den i veldig mange fine farger.
2julibarn Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Annbefaler Teutonia Timmy hvis du vil ha vogn m 4 hjul. Denne er mye lettere å manauvrere i butikker enn store 4-hjulinger, vi faktisk påstå at den er ike lett å svinge som en 3-hjuling m svingbart hjul fordi den er stiv/kompakt og så lett, forhjulene sklir slik at det bir lett å svinge inne i butikker. Ellers er den veldig lett og kjekk. Den er lettere og mindre enn Scooteren, men har lengre liggemål. Annbefales!!!
Guttemamma til to Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 jeg er veldig glad i brio sitty jeg da den er liten og lett. den har ikke full liggestilling da.. vi bruker den på turer til byen, på kjøpesentre osv. den har jo hvilestilling da.. Min gutt sover veldig godt i den. dessuten liker jeg at det ikke er så mange duppeditter og finesser på den. Man kan kjøpe kalesje til den, noe jeg tror vi kommer til å gjøre etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå