Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Min jente på 16 mnd er ikke spesielt glad i å bade. Egentlig, når jeg tenker meg om, så har hun aldrig vist spesielt glede ved å skulle bade. Hun bader uten potest, og kan le og kose seg når vi leker med henne. Men hun vil IKKE bli lakt bakover, og lissom flyte litt. Da begynner hun sutre. Og nå den siste måneden begynner hun å gråte bnare jeg sier at nå skal vi vaske håret. Og virkelig protesterer når jeg tar ned dusjen og skrur den på. Har lissom inntrykk av at "alle andre" unger ELSKER å bade......
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Veldig mange unger liker å bade, men de fleste hater å vaske håret. Å ligge bakover er litt skummelt for barn for da føler barnet at det ikke har kontroll. Datteren din høres ut som en helt valnlig unge som liker å bade.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Slik er det her også... Prøv og dusje i stedenfor. Gutten vår elsker og dusje. Vi har hatt han med oss i dusjen siden han va 4 mnd og nå dusjer han aleine. Vi står bare utenfor og passer på og kommer inn når håret skal vaskes.
To trollunger + en spire Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Må du skylle ut såpen med dusjhodet da. Vi bruker en liten bolle som vi fyller med vann slik at han ikke får så mye såpe i øynene. Kan være den som er skremmende for henne.
mai mammaen til to Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 datteren min elsker faktisk å bade.. det har hun gjort helt siden hun ble født... når jeg tar shampo i håret hennes så skyller jeg det ut ved å vri kluten over hodet hennes.ev helle fra en av lekene hennes.. hun blir rasende om jeg legger henne ned i vannet... har ikke tid til det... vi går på babysvømming med henne også..hun er helt vill i vannet... men vil helst ikke ligge å flyte på ryggen..hehe..er hvis noe de færreste liker sier de...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå