SuzyQ Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Har hatt noen rier hver kveld den siste uka, men det har blitt med etpar og så har de gitt seg. Men i kveld har de holdt på fra ca klokka 5, og kommer med alt fra 7-15 min i mellom, så ikke særlig regelmessige altså, og ikke særlig vonde er de heller. Men de sitter der de skal, og det er ikke kynnere dette her. Så nå bare ber jeg for at de ikke skal dabbe av igjen!!! Nå skal vi se påskekrimmen på nrk, og så får jeg se om vi må ringe svigermor og gi beskjed etterpå, slik at hun kan komme og passe minsten (som skal bli storebror!!!). Men hva gjør jeg nå? Sitter og hviler, eller tar meg til noe? Vil ikke at det skal stoppe opp! Til dere som har født før, hvor lang tid tok det fra 1. ri til ungen var ute? Og når reiste dere til sykehuset? Sist skulle jeg komme når det var 5 min mellom riene og de varte i et minutt, gjelder det samme for 2. gangsfødende? Sist tok det laaang tid fra jeg kom inn til gutten var ute, men det er vel en mulighet for at det kan gå fortere denne gang?
Viktory87 Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Heldig du da. Jeg har termin i dag,men her er alt som vanlig. Lykke til da:) si fra om resultat:)
SuzyQ Skrevet 8. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2007 Skulle visst ikke skrevet det jeg skreiv, for nå føler jeg at det har roet seg igjen.... Pokker ta hvis det stopper opp nå altså!!!
Xenaen Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Rør på deg, og gå i dusjen og stimuler brystvortene når du kjenner riene komme, la dem bygge seg opp og slutt.
steinbukk81 "fødeklar" Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Jeg har også termin i dag, ingen kynnere, ingen tegn på at noe skal skje med det første... Får prøve å smøre seg inn med tålmodighet, og venne seg til tanken at det enda kan gå et par uker:( Skjønner ikke hvordan jeg skal være å bo sammen med hvis jeg må vente særlig mye lenger!!! Vil hilse på babyen min NÅ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå