Gå til innhold

Noen som bruker Boxette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurer på om det er noen her som har erfaring med bruk av boxette? Vi er stadig vekk ute på farta, og siden lillemann legger seg ca 19.30, sovner han ofte der vi er på besøk. Hvis vi tar han opp for å sette han i bilsetet våkner han, og da holder han det gående... Derfor har vi lurt på å gå til anskaffelse av en Boxette, så kan vi legge han der når han skal sove, og så flytte han ut i bilen uten at han våkner.

Er det mulig å leie en slik?

Takk for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Bilsete er det desidert tryggeste for barnet ditt når dere er på biltur. Barnet må ha støtte for nakken i en eventuell kollisjon, og det er det kun bakovervendt bilstol som gir. Boxette og bag med nett har ikke dette, så det er dessverre det siste jeg vil anbefale deg. Lykke til. :-)

Skrevet

Vi har bilsete, og bruker dette bestandig. Men det er litt trasig at lillemann må vekkes for å settes over i setet på kveldstid. Derfor tenkte vi å bruke boxette en sjelden gang når vi er ute på besøk og gutten sovner der. Blir ikke lange turer.

Skrevet

Hei vi har ikke boxette men nett på vogna og jeg er glad for at vi har hatt det ja. Å barnet ligger ganske trygt.....å ja jeg vet at barnet ikke er strøypa fast men jeg har heller valgt denne løsningen istedet for å utsette barna mine for den bratte bilstolen i starten.....

Skrevet

Hei.

Ja, det er mulig å leie en slik. Barnevognhuset Rudo leier hvertfall ut boxette.

Skrevet

Jeg syns uansett ikke at det er verd å risikere liv og helse fordi barnet skal få slippe å våkne. Men det er min mening. Som jeg sa, lykke til med det du velger. :-)

Skrevet

Vi er foreløpig så heldige at lillegutt sover så godt i bilstolen, så vi kan fint sette han i bilstolen, uten at han våkner noe særlig.. kan også ta han ut av den og legge han i senga når vi kommer hjem, uten at han våkner.

Lykke til

Skrevet

Vi brukte boxette til å begynne med. Det fungerer veldig bra. Det dumme er at den blir fort liten. Vi brukte den vel i ca. 3 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...