Superlis Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 nemlig gitt etter for en liten skatt som ikke vil ligge i senga si......Tror det er noen tenner på gang,vil ikke drikke melk og ikke legge seg om kvelden. Så mamman legger seg ved siden av skatten stryker han over håret også sover han søtt i mammans seng...hele natta. nå har vi pakket vekk lekegrinden,den vil han ikke være i ,kanskje vi bare må pakke vekk sengen også Neida håper ting går seg til igjen....han lærer nok med tiden...iallefall om noen år........
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Du skal se at han nok ber om å få sove i egen seng når han nærmer seg konfirmasjonsalder, om ikke før;-))
Superlis Skrevet 8. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2007 Hehe det var det jeg tenkte jeg og:))
Maud Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Enig med Attpåklatten - en eller annen gang retter det seg av seg selv hvis dere ikke synes det er nødvendig å ta kampen. Det er få skolebarn som trenger mamma til å stryke over håret for at de skal sovne ;-)
♥Snulder Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Å det går seg til igjen.... Vi har alle vært der.... ganske ofte;=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 Been there, done that...... Skal se han finner sengen sin igjen.... Storebror var veldig av og på en periode. Men etter 1,5års alder har han nesten aldri sovet i vår seng. Bare på nyttårsaften (tror jeg) Han blir 5 snart. Så ta det med ro, som de andre sier, ved konfirmasjonsalder er han på madrass på gulvet hos dere.....Ha ha ha ha ha ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå