Gå til innhold

åå, nå har vi skrudd sammen barnesenga...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg har satt på sånn "sprinkelbeskyttelse" og lagt på sengetøy,,,

vet jo det er tidlig, men så utrolig fint det ble... vi bare stod og tittet og holdt rundt hverandre vi.. gleder oss nå... og enda 11-12 uker igjen.. minst..

nå har jeg lagt teppe over og sånn så det ikke skal bli støvete oppi der da..

men herligheten så store sånne sprinkelsenger er da, i forhold til hvor stor en baby er når den kommer ut.. kan jo få plass til tre stk på tvers oppi der jo.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er helt utrolig koslig.Sengen står klar her til oss også.Har lagt på sengtøy og div oppi vuggen som står her i stua.Så skjønt.

Kos dere masse tiden framover.

Skrevet

Hehehe du greide ikke vente lengre nei? :) Jeg la ogsaa et teppe over saann at det ikke skal bli stoevete. saa koslig. skulle gjerne hatt saann koslig spirnkelbeskytter rundt meg selv jeg. maa jo bare faa soete droemmer av saant. Helt enig i at bebisn kommer til aa druktne i senga i begynnelsen...blir aa se saa pitteliten ut! :D

Jeg la sengetoey i vognbagen ogsaa! ohh....det er saa koseligog jeg gleder meg saa mye at jeg blir helt gal!!!

Skrevet

Så kosli da. Ja dem e sååå søt der dem ligg da. Vi har satt opp stellebord og kjøpt inn litt klær. Glede mæ kjæmpemasse,så æ tru vi må bynn å ordne litt. har igjen maks ni uker da,og venter to jenter. Blir spennende.

Skrevet

nei, hehe, ville ikke vente lenger nå!

Skal sies at vi tar ting litt etterhvert, da vi må omøblere litt i samme slengen.. hehe

og jeg har eksamen nesten frem til termin, så må ta det når vi rekker. og jeg hater å ha sånne pappesker stående..

men ja.. så koselig.. skal sitte og drømme litt inne sammen med senga jeg..

mannen min blei rent bekymra over størrelsen da.. "kanskje vi må fylle senga med bamser, så ikke babyen føler at det er alt for åpent rundt?"

Skrevet

Vi har også skrudd opp sengen for at den skal lukte litt hus lukt og ikke kartongen den kom i,men venter med sengetøyet, har dyne og sengetøy i plastikk. vil ikke at det skal støve, tror de mener at det kan ha litt sammenheng med krybbedød uten å skremme for mangen her inne! min svigerinne (trebarns mor) som nevnte noe der....

Skrevet

lufter jo så klart sengetøyet igjen før vi legger baby i der da. samme grunn til at en legger noe over så det ikke støver.

Jeg vil IKKE ha sengetøyet liggende i plast, iallefall. da blir det jo innestengt og fælt..

Skrevet

I dag skrudde samboeren min sammen babysenga. Veldig stor ja! Nå har jeg redd opp.... Veldig rart. Men kanskje hun kommer snart når hun vet at alt er klart???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...