Nicita73 Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Jeg begynte på Minipilla 6 uker etter jeg fødte, mensen kom ikke mellom brettene, begynte med P-ringen, da kom mensen, men jeg orker ikke bruke den da jeg fikk så mange bivirkninger, og gikk tilbake til Minipilla igjen, men nå kommer ikke mensen. Noen som har opplevd noe av den samme?
Vertigo Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Nå skriver du ikke akkurat hvilke preparater du bruker, men en av bivirkningene av minipillen kan være at du mister mensen. For så vidt ikke noe som gjør noe. Er jo nok av dem som bruker f.eks p-sprøyte nettopp for å slippe mensen.
Nicita73 Skrevet 9. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2007 Conludag bruker jeg. Har brukt den før, da kom mensen som den skulle, ulempen var at jeg også hadde noen småblødninger innimellom.
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Ikke noe ny spire på gang vel?? Hihi, neida, mensen kommer vel snart tenker jeg, hvis ikke er du så heldig at du slipper det svineriet
Nicita73 Skrevet 9. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2007 Å du din....hi hi. Nå ble jeg nervøs her, har faktisk vært litt småkvalm den siste tiden, men får gå ut i fra at det er all påskesjokoladen;) Syntes det er greit å ha jeg da, føler meg på en måte litt "renere" etterpå. Ja jeg vet jeg er rar;)
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Nei fysj og æsj, jeg var jo ved så godt mot når legen sa at veldig mange mister mensen helt ved hormonspiral, ihvertfall mye færre dager. Men neida, hva endte jeg opp med? Jo dobbelt så mange dager Grrr... Kvalm ja, hmm... får ta en test da vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå