Gå til innhold

fra sommer til vinter på et blunk jo!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg gikk ned for å se da vinci koden var det sommer vær, når jeg gikk opp etter filmen så var det brått 5 cm snø ute....!!!! er det mulig det æ!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fatter ikke dette selv. Og vi som har byttet til sommerdekk... Blir en lei kjøretur til Fredrikstad om det skjer i natt...

Skrevet

uff da. har du skjifta dekker. godt jeg har en sambo som er utrolig treg sier nå jeg...=)

Skrevet

mildt sakt.Her der jeg bor er det sikkelig vinter nå.Masse snø langt oppover og jeg som har satt ut hagamøblene og skulle sitte ute i påskesolen!

Skrevet

da er vi to..satt ut blomstene og greier å vi..hihi...forhåpentlig forsvinner snøen i løpet av nattan=)

Skrevet

Blomstene ja.... trist syn og se ute på to potter med 10 cm snø over stemorsblomstene......

Skrevet

Vi oppi trøndelag hadde vår på torsdag,men nå er det snødd en halvmeter der jeg bor,soden da. Æ vil ha vååååår!!!!Så skuffa asså.

Skrevet

hei iz....

du hadde termin samme dag som meg du, og her går vi du, enda..... æsj assa.

det er så kjedelig vente... megen min klør og føler den bare eser ut. det må da gå an komme seg ut nå!!!!!!

tror ikke min finner veien jeg, hehe.....

Skrevet

ja,fysj for et vær..fy søren...men vi bytter ikke dekk selv for vi har dekk hotell,så vi får time..men har ikke fått det enda..så vi var heldige der da..=)=)

Skrevet

Prins_L@ngFred@g:)-2 dager :( : nei min prøver å komme ut gjennom ribbeina noen ganger, men tror nok ikke han finner veien nei..hihi=) Du har ikke merka noen tegn du heller nei. Jeg merker jeg har sammentrekninger og at det stikker mye nedi der, men jeg vet jo ikke hva rier er, så jeg går bare og venter på smerte. Jeg kjenner kroppen min veldig godt, så jeg merker vel viss noe ikke er som det skal. Vi får håpe de små nurka kommer snart=)

Skrevet

Prins_L@ngFred@g:)-2 dager :( : åja..jeg glemte og skrive at magen min klør helt sinnsykt om dagen. holder meg våken om nattan gjerne også. Klør meg til blods både på magen og leggene, men blodprøver er bra, så er ikke farlig, men ingenting hjelper...smører med helosan noen ganger, pleier og hjelpe litt...

har du mye vondt i hue også eller? jeg sliter helt sinnsykt mye med det. er kjempe dårlig form om dagen.

Skrevet

har faktisk hatt litt tak i rygg og stikk press der nede nå.... sånn at jeg fikk tårer i øynene her....

har ik kjent mer til de nå! men det var ikke godt....

sikkert bare ønske-tenkning, hehe..

vi får krysse fingre og tær for oss begge, at de snart kommer :-)

Skrevet

ja hehe...den stikkinga er vond ass...uff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...