Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 det er det det gjør tiddelibom nå snør det mye mer enn før tiddelibom og huttemegtu............ så da var det å dra frem kakaoen igjen da jenter...........sukk................:-))
Maud Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Fysj! Tenk å lure oss sånn da. Her var jo grillsesongen i gang, alle vinterklær var lagt litt unna og joggeskoene på barna. Jeg blir nesten sur, men jobber med å la være...
phantomet Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Her er det denne versjonen som verserer... Det snør, det snør Tiddeli-æsj Det er det det gjør Tiddeli-æsj Nå snør det mye mer enn før Tiddeli-æsj...for snø er bæsj....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2007 DA ER VI TO!!!!!!!!!!!!!! Jeg nekter å la vinteren komme igjen nå!!!!!!! Grrrrrrrrrrrrrrrrrr..........................og jeg som har invitert til grillparty imorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2007 Dumme dumme snøen...........................snø er bæsj!!!
Maud Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 Ha ha, morsomt! Den må jeg lære til storebror i morgen. Han er skjønt enig om at nå skulle det jo være sommer...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2007 Det ER sommer, så storebror har helt rett han!!!
Superlis Skrevet 8. april 2007 #8 Skrevet 8. april 2007 Her var det snø i noen timer,nå er alt vekke igjen jippi:))
Gjest Skrevet 8. april 2007 #10 Skrevet 8. april 2007 Ja dette ble helt feil! Hadde jo ryddet bort vinterskoa, men sneen ligger nok ikke lenge...
Natteravnen* Skrevet 8. april 2007 #11 Skrevet 8. april 2007 Vi får krysse fingrane for at det blir vår i slutten av veka!!! c",) Stakkars krokusen....-vart heilt mørkt rundt han...
Dailis Skrevet 8. april 2007 #12 Skrevet 8. april 2007 Endelig ser det ut til å smelte, så her er det store ,mengder med vannsørpegjørme utenfor, jippi!
Babyonboard ;-) Skrevet 9. april 2007 #13 Skrevet 9. april 2007 Ja kjære venner... Hva annet kan dere vente dere??? Det er jo påske!!! PÅSKE=SNØ!!!! Appelsener og Kvikk Lunsj smaker IKKE i "sommervarme" ;-) Så det så!!!! hahahaha Her er det MASSE snø ;-))))
Babyonboard ;-) Skrevet 9. april 2007 #14 Skrevet 9. april 2007 Dessuten så lo jeg godt da jeg hørte at det snødde der nede ;-) Fått tuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen mld om det flotte sommerværet der nede, men det ble jammen slutt på de ;-)))) Skadefro hilsen fra nord ;-))
Gummelillan Skrevet 9. april 2007 #15 Skrevet 9. april 2007 Ja, la meg optimistisk med et håp om at det bare var gårdagen som var en stor tulledag og at dagen i dag ville bli bedre... Hpfr&%"&%! Vi hadde egentlig avtalt sykling i Frognerparken i dag med noen venner. I stedet har vi nå malt vakre kunstverk her hjemme og planlegger i stedet skikkelig høst/vintermat; En diger gryte Chili con carne ;-)))))))))))) Krysse, krysse fingre for vårvær i morgen igjen????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå