Bare jeg er meg :o) Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Gifta oss på min 30 års dag i New York:o) Sjokkerte 50 gjester på mitt eget "suprise" party når vi kom hjem,hehe. (jeg har jo hele tiden visst om festen,,,,,så var ikke jeg som ble lurt) Det var helt konge kult....hehe
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Gratulerer med bryllup og 30 år:-) Kul måte å gjøre på:-))
Maud Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Gratulerer med bryllupet. Morsomt at det var gjestene som ble mest overrasket på ditt surprise-party :-D
Gjest Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 gratulerer så mye ;o) der slapp du unna å få pepper i fleng,heheh
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. april 2007 #8 Skrevet 8. april 2007 Grattis med bryllup, alltid gøy å overraske.
Babyonboard ;-) Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 Grattis med både de 30 og ny mann ;-)
phantomet Skrevet 9. april 2007 #11 Skrevet 9. april 2007 Det var en morsom vri på surprise-party! Gratulerer med vel overstått 30 årsdag, og ikke minst med inngåelsen av ekteskap!
Gummelillan Skrevet 9. april 2007 #12 Skrevet 9. april 2007 Oj, oj! Gratulerer. Kjempegøy med både bryllup og bursdag. Eventuelle pepperbøsser som gjestene hadde klare ble neppe særlig egnet gave etter dette ;-))))
dritgrei hei hei! Skrevet 9. april 2007 #14 Skrevet 9. april 2007 hurra for bursdag og bryllup og alt!!!!! klem fra
hypersusmor Skrevet 10. april 2007 #15 Skrevet 10. april 2007 Gratulerer så mye med bryllup og bursdag!
Gjest Skrevet 10. april 2007 #16 Skrevet 10. april 2007 Gratulerer så mye :0)Så morro da ! Var det på sjømannskirken? Der møtte jeg min kjaere :0)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 10. april 2007 Forfatter #17 Skrevet 10. april 2007 Takk alle sammen:o) Det har ikke vært lett å holde dette hemmelig i så mange mnd,men absolutt vært det,hehe *ler* Vi har fått bare positive tilbakemeldinger heldigvis. Men dere skulle sett det "laget" på 50 personer som rett og slett ble lurt trill rundt. Uff følte meg litt råtten en periode før det ble avslørt. Jeg måtte jo spille sjokkert over mitt eget party....hehe. Ja vi ble gift i sjømannskirken der nede. Var en kjempefin vielse. Mamma måtte le da når hun fikk se videoen....."det er den tommeste kirka jeg noen sinne har sett,hehe" Oss 2,presten og forloverere.
Gjest Skrevet 10. april 2007 #18 Skrevet 10. april 2007 Mannen min bodde på kirka i mange år han,faren jobbet på kontoret og mora på kjøkkenet.Vi møttes der og da vi ble i lag bar han meg ned trappen i kirka..eldstemann er unnfanga i den kirka der (rødme sterkt),hehehe :0) Gratulerer også med vel overstått 30 års dag ! Gratulerer nok engang :0) Så koselig :0) (kjenner ikke noen av de som bor der nå da.)
Gjest Skrevet 10. april 2007 #19 Skrevet 10. april 2007 Gratulerer så mye med både giftermål og 30 årsdag! Skikkelig kul måte å gjøre det på. Må ha vært gøy å se ansiktene deres når de skjønte det:-)
Trollmora Skrevet 10. april 2007 #21 Skrevet 10. april 2007 Gratulerer med både giftermål og bursdag! Helt enig med deg, ingenting er som å ha en skikkelig overraskelse til familien )
TORO-husmor Skrevet 10. april 2007 #22 Skrevet 10. april 2007 Gratulerer! Hørtes ut som en artig måte å gjøre det på. Har sansen for litt utradisjonelle måter å gjøre ting på.
Ronja65 Skrevet 11. april 2007 #23 Skrevet 11. april 2007 Så fantastisk :-)).... Gratulerer så masse.:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå