Gå til innhold

Titt titt....Jeg har gifta meg:o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gifta oss på min 30 års dag i New York:o)

Sjokkerte 50 gjester på mitt eget "suprise" party når vi kom hjem,hehe.

(jeg har jo hele tiden visst om festen,,,,,så var ikke jeg som ble lurt)

Det var helt konge kult....hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med bryllup og 30 år:-) Kul måte å gjøre på:-))

Skrevet

Gratulerer med bryllupet. Morsomt at det var gjestene som ble mest overrasket på ditt surprise-party :-D

Skrevet

 

Gratulerer so mykje!!!

Skrevet

gratulerer så mye ;o)

der slapp du unna å få pepper i fleng,heheh

 

Skrevet

Så koselig! Gratulerer!

Skrevet

Grattis med bryllup, alltid gøy å overraske.

Skrevet

Gratulerer så masse med begge begivenhetene!

Skrevet

Grattis med både de 30 og ny mann ;-)

Skrevet

Det var en morsom vri på surprise-party!

Gratulerer med vel overstått 30 årsdag, og ikke minst med inngåelsen av ekteskap!

Skrevet

Oj, oj! Gratulerer. Kjempegøy med både bryllup og bursdag. Eventuelle pepperbøsser som gjestene hadde klare ble neppe særlig egnet gave etter dette ;-))))

Skrevet

hurra for bursdag og bryllup og alt!!!!!

 

 

klem fra

Skrevet

Gratulerer så mye med bryllup og bursdag!

Skrevet

Gratulerer så mye :0)Så morro da !

Var det på sjømannskirken?

Der møtte jeg min kjaere :0)

Skrevet

Takk alle sammen:o)

 

Det har ikke vært lett å holde dette hemmelig i så mange mnd,men absolutt vært det,hehe *ler*

Vi har fått bare positive tilbakemeldinger heldigvis. Men dere skulle sett det "laget" på 50 personer som rett og slett ble lurt trill rundt. Uff følte meg litt råtten en periode før det ble avslørt. Jeg måtte jo spille sjokkert over mitt eget party....hehe.

 

Ja vi ble gift i sjømannskirken der nede. Var en kjempefin vielse.

Mamma måtte le da når hun fikk se videoen....."det er den tommeste kirka jeg noen sinne har sett,hehe" Oss 2,presten og forloverere.

 

Skrevet

Mannen min bodde på kirka i mange år han,faren jobbet på kontoret og mora på kjøkkenet.Vi møttes der og da vi ble i lag bar han meg ned trappen i kirka..eldstemann er unnfanga i den kirka der (rødme sterkt),hehehe :0)

Gratulerer også med vel overstått 30 års dag !

Gratulerer nok engang :0) Så koselig :0)

(kjenner ikke noen av de som bor der nå da.)

Skrevet

Gratulerer så mye med både giftermål og 30 årsdag! Skikkelig kul måte å gjøre det på. Må ha vært gøy å se ansiktene deres når de skjønte det:-)

Skrevet

Gratulere så mye

Skrevet

Gratulerer med både giftermål og bursdag!

 

Helt enig med deg, ingenting er som å ha en skikkelig overraskelse til familien :o)

Skrevet

Gratulerer! Hørtes ut som en artig måte å gjøre det på. Har sansen for litt utradisjonelle måter å gjøre ting på.

Skrevet

Så fantastisk :-)).... Gratulerer så masse.:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...