Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Er det farlig å barbere seg der nede når man er gravid eller bør man helst la det gro?
tjorven 1 Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være farlig??? jeg føder i allefall ikke med en skog mellom bena.. blir ikke noe på meg heller om jeg ikke trimmer hekken!!
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Jeg fikk beskjed av gyn at ikke burde barbere alt der nede, pga bakterier og infeksjonsfare. Jeg gjorde det uansett fram til noen få uker før fødselen, da passet jeg bare på å stusse litt. Er kjempeglad for at jeg ikke var glattbarbert da jeg fødte! Tør ikke tenke på hvordan det hadde vært med sår og sting i tillegg til at håret skulle vokse ut og stikke meg..
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Jeg barberer meg alltid....men dere sier her at voksing er berdre.... er dette noe man kan gjøre selv??? eller må man gå på hudklinikk e.l...?? Er litt grønn når det gjelder voksing...
Nemi M@rianne md 3 skjønne Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Jeg er alltid glattbarbert, gravid eller ikke, synes ikke no om og ligge og sprike med en hekk mellom beina (sex eller fødsel) og jeg føler meg mye renere uten hår der.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 Det er klin umulig å holde busken borte når magen er en diger ballong og du ikke rekker ned! Så jenter, vær forberedt på at dere må påkalle hjelp på badet etterhvert. Det kan vel forresten føre til litt ekstra action det da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå