kåge Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Bare lurer på om det er noen som har opplevd det samme, og som vet hva det kan være...? Jeg har i perioder vondt i musa, fremme ved venusbegeret (?). Av og til knekker det i skambeina (?) når jeg reiser meg, som når man knekker leddene i fingrene. Det er ikke uholdbart vondt, men ubehagelig vondt, og så lurer jeg på hva det kan være... Å om det er et tegn på at noe er galt? Har ikke fått meg til å spørre lege eller jordmor enda, men bør kanskje gjøre det etterhvert... Har forresten termin 17. april, dersom det skulle bety noe. Kankskje noen som har opplevd det samme, hørt om det samme, eller bare er litt klokere enn meg...???
Circe Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 kanskje bara hodet som kommer seg godt ned i bekkenet??? Jeg er ingen ekspert. Men det kan jo være det.
kåge Skrevet 8. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2007 Kan jo håpe på det, termin nærmer seg jo nå...
Xenaen Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Det er bekkenløsning! Det er symfysen som er blitt tøyelig, rett og slett. Dersom du prøver å kjenne framme i sammenføyningen, kjenner du at beinet (skambeinet) er delt i to, og dette holdes sammen med leddband. Under svangerskapet blir disse leddbanda mer føyelige for å få plass til beibi på tur ut, og hos noen litt for mye. I tillegg kan du få ondt opp i skjeden når du har bekkenløsning på en slik plass. Ikke noe galt med ungen mao.
kåge Skrevet 8. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2007 Okei, det var informativt! Tusen takk for svar! Tror jeg må snakke mer med jordmor om dette når jeg skal til henne til uken. Ikke noe å være redd for altså? Fødsel kan likevel gå som normalt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå