Bleikfeit.no Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Her er isvann en absolutt hit. Har slitt med å få ham til å like vann, har har da gitt ham lunkent vann. Det var ikke noe godt. Men isvann, ja da gaper han opp. Lindrer nok litt for tennene som kommer snart og sikkert.
Stratos med 3 barn Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Tar kaldt vann fra springen. Noen ganger drikker han mye, andre ganger lite.... Mest moro å drikke av glass da 7 mnd nå...
Gjest Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Virker som det kan være tingen her også når jeg tenker meg om... skal teste i morgen. Vann er ikke særlig stas fra tutekopp eller flaske, men får hun drikke av vårt glass (som gjerne er kaldt vann) er det kjempestas! Men det blir en del søl da....
Bleikfeit.no Skrevet 8. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2007 Ja, her skal han helst drikke av MIN oldenflaske med drikketut. Han blir helt vill når han ser flaska. Men vil bare ha iskaldt vann, gjerne med is i... Han får ikke vondt i magen eller noe som helst, så det er vel greit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå