Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Hvor lenge er det vanlig at man skal bruke ammeinnlegg og ammeBH? Man bestemme det jo selv, men jeg mener, hvor lenge har dere brukt dette? Jeg har en baby på litt over 1 månde og er kjeeempe lei det allerede! Bør det brukes til en slutter å ammer? (tenker på lekking, brystbetennelse osv).
Maisie Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 AmmeBH er det vel praktisk å bruke så lenge en ammer. Hvor lenge en trenger å bruke ammeinnlegg, er vel da så lenge det lekker. Vet ikke hvor lenge det varer. Selv bruker jeg enda ammeinnlegg, gutten min er tre måneder.
meg og jentene Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Et halvt år her... Men vet det er mange som slutter tidligere. Jeg har lekket mye, derfor.
Gjest Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Jeg brukte innlegg på natten til hun var 7 mnd.... Nyter endelig nettene uten bh!! Men jeg er nok en av de "uheldige"...
Bellen^2 Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Jeg har måtte ty til vanlige bh'er ved et par anledninger når alle ammebh'ene er til vask og synes det var noe skikkelig knot. Ikke bare bare å vippe frem puppen da nei. Ammeinnleggene kommer jeg nok også til å fortsette med en stund. Kjenner flere ganger om dagen at utdrivelsen setter i gang selv om junior ikke ligger til brystet, og jeg vil ikke risikere noen "ulykker" når jeg er ute. Jeg fullammer og småtten er litt over 3 mnd nå så jeg må nok belage meg på å bruke de en stund til.
TM2006 Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 Ammeinnlegg er jo også for å unngå brystbetennelse (unngår at man fryser)........ så tror det er viktig å bruke det så lenge det er kaldt ute i hvertfall.
Jente89 ♥ Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 jeg ammer ikke legere å det hender seg at jeg går med ammebh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå