Gjest Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Er det noen som kan komme med noen gode kjerringråd som funker på igangsetting av fødselen. Hadde vært spennende å prøve noen av rådene, siden jeg allerede er veldig KLAR for å føde!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Se under innlegget om sex for å sette igang fødselen, der har jeg min "fødeoppskrift fra sist ;-)
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Ehhh Selv om du er klar, må vel ikke babyen være det? Du har jo ikke før 26.4. Er en stund til det da..
Xenaen Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Jeg har faktisk ett. Minst mulig tanke på fødsel, mest mulig opptatt med andre ting. Spis god mat, se gode filmer, gå på kino, restaurant. Prøv ei ny kakeoppskrift/gå inn på artoftaste.no og lag en tre-retters gourmetmeny. Jeg trur at det å få tida til å gå på slutten er lurt. Meld det på et scrapbooking-kurs, lag fine kort osv osv! Og bim minst mulig (for tida går så forbanna sakte når vi fokuserer på graviditet 100% av tida!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 jeg har prøvd alle kjærring råd og ingen funker. går nå på overtid, så nå har jeg innsett at han kommer når han kommer og må bare fylle dagene mest mulig og holde motet oppe. sove mest mulig så jeg klarer takle våken nettene når han først kommer...
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 Enig med Xenaen, ikke dumt å prøve å ikke tenke så mye på det! Men jeg må inrømme at jeg er en av den som har prøvd sterk mat, tur, hopping, sex i ubehagelig stilling og ikke minst ligge sånn i 5 min etterpå hver dag de siste ukene! hagearbeid (har laget 17 meter mur med hekk oppå, fastslår at det ikke fungerer),husvask, bilvask,brystvorte stimulering og grøt med masse kanel (noe jeg vanligvis ikke liker)....gir nå opp og skal heller prøve å kose meg i overtiden:)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 Være i bevegelse, gå tur osv og sex. Selvom hun har en stund til termin gjør det jo ingen ting å prøve kjærringråd. For de virker jo ikke hvis ikke babyen er klar uansett. Man må være moden for at de skal ha noen virkning.
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 8. april 2007 #8 Skrevet 8. april 2007 Ok... Blir bare litt bekymret ser du.. Det var ikke for å være lei eller noe sånt.. Vil gjerne ha ut hybelboeren min selv... Men tør ikke å prøve noe..
pipp 07.05.07 Skrevet 8. april 2007 #9 Skrevet 8. april 2007 Enig med Xenaen.. Tenk minst mulig.. Vet at det funker å planlegge en hel masse om hva man skal gjøre den siste tida før fødselen... Det gjorde jeg med min første.. skulle pusse opp barnerommet da jeg tok permisjon og hadde tre uker igjen... men nei.. da kom lillemann samme dag som jeg tok permisjon.. så bare planlegg ivei!! =) og lykke til!!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 8. april 2007 #10 Skrevet 8. april 2007 Jeg har endel venninner og mine 2 søssken har vært syke på slutten av svangers skapet. de har gått på helsekost å kjøpt noe som heter propolis. det er en hostesaft. den satt i gang fødselen til min søss når hun var 30 uker gravid. men den ble stoppet igjen på føden. de syntes den lille skulle bli der en stund til. hun var jo ikke klar over at dette ville skje så ble den andre søss'n min gravid og syk på slutten å gikk å kjøpte denne men viste ikke at det var den. og vips så kom sønnen hennes i uke 37 i svangerskapet. har en del venninner som har kjøpt den når de har vært over termin, å den har satt i gang. men oxo noen få som det ikke har hjolpet noe... men fleste parten har det funket på! vet ikke om det kan skje noe. men det har gått helt fint med disse. det er jo bare natur medisin! =o) Denne ble litt lang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå