Gå til innhold

Hvor mange er det av oss her inne? Opptelling ;o)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er her jeg også. Oppdaget dette forumet nå nettopp, får kikke innom noen ganger nå mens jeg ennå er i aldersgruppen. Snart for gammal, he-he!!

Skrevet

Hører vel hjemme her jeg også (selv om jeg mentalt stoppa opp da jeg fikk Jonna mi i en alder av 23 :)

Han er 6 år nå, og jeg nermer meg faretruende "voksen" ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er også her...ny på denne siden jeg da..:-)

• 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet

Hei.

Dette er første gang jeg er på denne siden, men jeg er her :-)

Er 34 år , men blir 35 på juli 2008. Det ser ikke ut til at denne siden DinBaby.com blir brukt så mye, for det er lenge mellom at det blir skrevet. Nå har jo jeg sett bare på den 26-34 og den over 35. Må vel inn og se litt her og der tenker jeg. Jeg bruker for det meste Barn i magen, den er enklest å forstå, men så er jeg ingen dataekspert eller da:-)

Jeg er 34 år, har 2 jenter ( 10 og 13 ) ny mann på juni 2006 og vi venter vår første 2 mai 2008.

Skrevet

Jeg er 27 (snart 28), bor i Oslo, har 2 nyyyyyydelig barn. En jente på 4 og en gutt på 1 år og 8 mnd.

Skrevet

første gang innom nå... men kommer nok oftere nå, viste ikke at det fantes egen side for oss... så gøy!

Skrevet

Jeg er her innemellom.. Men første gang j skriver no.. Over 27 år =)

Skrevet

Første gang her,blir ikke den siste!Er 34 år og en nydelig gutt på snart 9 månader1

Skrevet

Ny på den her sia æ å, syns den sjer veldi bra ut! Æ e mor te tre, to jenter på 5 og 8, og en gutt på 3.

• 2 uker senere...
Skrevet

Eg er her =)

eg er 26 snart 27...

ei datter på 7,5 år og en sønn på 3,5 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...