Gå til innhold

Typisk.. nå snør det


På'n igjen

Anbefalte innlegg

Har satt i siste skrua på sommerdekkene og så kom snøen igjen... Er ikke det typisk... VI får håpe at det ikke legger seg..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her i Tromsø legger det seg i aller høyeste grad! For noen uker siden trodde vi våren var på vei, det var jo bar asfalt, men nå har det lavet ned i flere dager. Ja, ja, vi ser på kartet og husker på hvor vi bor:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, her og (Bergen) har det snødd/sluddet i dag...Men om en liten uke skal vi til Kroatia så da blir det forhåpentligvis masse sol og litt sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jessssss.... flaks vi kom hjem fra hytta før snøen kom for her har vi lagt om til sommerdekk, ja. Vet ikke hva jeg skal finne på om jeg ikke kan komme meg ut med bilen de neste dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snør her også (Østlandet). Nå som det har vært så fint, tørt og deilig vår-vær. Men det forsvinner forhåpentligvis like fort som det kom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironisk nok var min første kommentar når vi kom hjem i dag: "Endelig er all snøen på plenen borte!!" Har stått og spredd den utover gårdsplassen den siste uka før vi reiste. 3 timer senere snødde det!! CRAP!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...