MAMMA1 Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Kan ikke si det stemmer med all lesning om at brystene vokser veldig i sv skapet. Litt riktignok, men ikke mye. Kan bruke mine ordinære bh`er, bare satt inn bh-utvider bak. I forrige sv skap måtte jeg kjøpe ny bh, og den er virkelig stor til meg nå, men det skjedde fordi jeg la på meg nesten 30kg!
feris *fødeklar :)* Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 hei....jeg har gått opp i en størrelse større i bh...og bruker heller ikke innlegg...så de blir vel litt større....så måtte kjøpe nye..men ja skulle nesten tro de skulle bli kjmpe store hehe...har termin imorgen og de har ikke blitt større en den ene størrelsen....blir vel en størrelse til tror jeg kanskje når melka begynner å komme for fullt...hmmm
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Ikke mye større, men større!!! Sist gang måtte også jeg kjøpe nye større bh'er, nå kan jeg bruke en av de nye, men den er litt trang. Skal ut å handle ammebh til uka tenker jeg og vanlige venter jeg med til jeg har ammet en stund, evnt etter amming...
2 gutter og 1 jente Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 bare humbug hele greia... er kjempeskuffa!! hadde haapa at det skulle skje litt paa puppefronten...men neida, de er akkurat like pittesmaa som de alltid har vaert!!!
Gjest Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Jeg fikk ganske mye større pupper ganske tidlig, og de har ikke blitt mindre med tiden heller. Har i utgangspunktet 80 B/C, så jeg syns de er i største laget på meg nå - dessuten er de så tunge at de liksom "legger" seg nedpå magen og ser skikkelig hengete ut! Iiiik, jeg får panikk, vil ikke ha sånne "tomme mammapupper" etter at jeg er ferdig å amme. Benkpress, here we come!
Gjest Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 jeg har nok blitt litt større, men det gjør meg overhodet ingenting.. Hadde ikke akkurat så mye å skryte av.. Har kjøpt noen nye bh`er, men er vel begrenset hvor mye de øker i størrelse nå.
**My little Miss drama and I** Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 Ikke mye forskjell her nei- litt skuff;-P.. men vet det kommer en ukes tid etter fødsel, eller rett etter alt ettersom;-).. men alle prata lixm om de muggene de fikk når de gikk gravide.. ikke her nei;-P.. samme bher bruker jeg ennå..
77modell Skrevet 8. april 2007 #8 Skrevet 8. april 2007 Uff, mine er ivertfall blitt mye større!!!!!!!!!!!! Drit syns no jeg, var stort nok det som var for min del. Håper bare de krymper mye når jeg er ferdig å amme. Henger gjør de jo allerede, så får bare rulle de sammen å legge de fint i BH`en:)
Gjest Skrevet 8. april 2007 #9 Skrevet 8. april 2007 Ja det stemmer, gikk opp 4(!!) cup-størrelser med førstemann, de to andre har det "bare" blitt en. (går tilbake en str etter endt amming).
Gjest Skrevet 8. april 2007 #10 Skrevet 8. april 2007 Mine bryster vokste veldig mye de første ukene av graviditeten (gikk opp 1 cup str). Etterpå har de ikke vokst noe, men rekner med det blir litt til når melka kommer.
Snuppa mi og meg+spiren♥ Skrevet 8. april 2007 #11 Skrevet 8. april 2007 Brystene har ikke blitt mye større, men de lekker noe helt enormt!! Oversvømmelse i sengen hver morgen=) og kan ikke gå uten bh! Peronlig gledet eg meg litt til større bryst, men, men=)
plutseligbolle Skrevet 8. april 2007 #12 Skrevet 8. april 2007 Har allerede gått opp tre bh-størrelser.
Mirakelungen Skrevet 8. april 2007 #13 Skrevet 8. april 2007 om de er større, jeg klarer jo nesten ikke å løfte på dem:( Bruker til vanlig 75c og nu er dem 80d, etter fødselen må jeg bruke 75dd i bh størrelse, gjett om det er enkelt å puste om dagen, har jo magen også i tilleg til tvillingene:)
pipp 07.05.07 Skrevet 8. april 2007 #14 Skrevet 8. april 2007 Jippy!!! jeg HAR jo faktisk pupper nå!! Bruker til vanlig 75 a med innlegg i for å i det hele tatt lure meg selv.. hehe. men nå er de bh-ene jammen begynt å bli for små.. har til og med tatt ut innleggene.. Har en bikini topp som jeg brukte sist da jeg fikk ei lita frøken som passet med melkesprengte pupper så da kan jeg jo bruke den denne sommeren også!! hihi... Kjempefornøyd.. Men etter denne lille er det slutt så da kan jeg bare kaste bikinien.. *snufs*
SaftSuse *Overtid* Skrevet 8. april 2007 #15 Skrevet 8. april 2007 Jepp, det stemmer veldig ) Gikk fort fra 75c til 75 dd.... Nå harjeg fått vann i kroppen og bruker 80... Eller 75 med bh-utvider, genial liten greie det der! )
Maria52 Skrevet 8. april 2007 #16 Skrevet 8. april 2007 Jeg gikk fra B til D. Så for meg stemmer det i alle fall. Og vet fra erfaring at så fort poden er ute og melken starter så er de enda større.
Luans mamma Skrevet 8. april 2007 #17 Skrevet 8. april 2007 Uff ja... Hadde ganske bra størrelse på de fra før (80 C), så jeg trodde ikke de ville kunne bli så mye større. Men nå må jeg faktisk bruke 85 D. Jeg er 29 + 4 uker på vei og har gått opp 9,5 kg... Skulle heller ønske jeg fikk litt mer mage jeg da, er så drittlei alle kommentarene om den lille magen min! Men mannen klager ikke på puppene =)
Magiska Skrevet 8. april 2007 #18 Skrevet 8. april 2007 Puppene mine har ikke blitt veldig mye større og det irriterer meg. Kunne gjerne ha gått opp til C-cup...
Mamma til Nathaniel Skrevet 9. april 2007 #19 Skrevet 9. april 2007 Har gått opp fra A-cup til C-cup, og jeg er ikke lenger enn i 28.uke.. Vet je at det blir ennå mer pupp når melkeproduksjonen setter inn for fullt, men håper de holder seg i ro frem til det :-)
Tia med 2 ♀ Skrevet 9. april 2007 #20 Skrevet 9. april 2007 jeg har gått opp fra c til dobbel d og nå er også de forsmå, så mine pupper har defenitivt vokst. Men skal ikke klage da jeg bare har vokst over mage og pupper og inen andre steder på kroppen. (så veier jeg ikke så myemer en før jeg ble gravid da. Gikk ned nesten 7 kilo de første 4 mnd av svangerskapet og har gått opp 8 siden da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå