Gå til innhold

Derre som ammer kan ikke spise noenting nesten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For når jeg søkte på luftsmerter så sto det skrevet man kan ikke en gang kan drikke melk,frukt(hva sto det ingenting om men gjelder kansje alt?)egg,gjærbakst,lasagne og spagetti???Utroligt hva?Greitt sjokolade og brus med kullsyre det viste jeg,men når det står ting som jeg vanligvis spiser å drikker blir jeg sjokkert for å ikke si mildt sagt skuffet.Skal man holde seg sunn å frisk skal man spise frukt å grønt hver dag så hva pokker skal jeg spise da?Melk og juice liker jeg å nå må jeg bare drikke saft siden jeg hater vann,grrrrrrrr.Er det noen her inne som lever så strengt for å unngå unødvendig skriking?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår omtrent ikke hva du skriver...

Skrevet

Du må nesten bare prøve deg fram til hva barnet ditt tåler. Jeg har spist alt, og snuppa har ikke reagert på noe.

Skrevet

Spiser nøyaktig hva jeg selv ønsker da sjarmøren ikke har reagert på noe. Var litt forsiktig i begynnelsen bare for å se om han reagerte på noe, men siden han ikke gjør det så spiser jeg hva jeg lyster.

Skrevet

Jeg tror ikke HI spør for egen del siden hun skriver "derre (sikkert dere) som ammer".

Skrevet

Det som står under luftsmerter står mest som tips hvis du har barn med luftsmerter - da kan du prøve å unngå dette, men dersom du har en unge som ikke reagerer på noe så kan du spise det du selv tåler. Det er bare å prøve seg frem - poden min tålte ikke kaffe til å begynne med, men nå er ikke det noe problem. jeg har også spist sjokolade og drukket brus, har gått bra hele tiden. SÅ her er det bare å bruke sunn fornuft å prøve seg frem. :-)

Skrevet

Ammer du selv, eller er det et hypotetisk spørsmål? Du sier jo ikke om dette gjelder ditt barn, eller om du bare lurer på dette generelt..

Det er jo veldig forskjellig hva de små reagerer på, slik du nevner gjelder jo ikke flertallet akkurat.

Da jenta mi var i beste kolikkalder, kunne jeg nesten ikke spise noen ting, det gikk stort sett i fruktte, vann, knekkebrød med syltetøy og kun gulrøtter, poteter og rent kjøtt til middag. Det var tider hvor jeg hadde lyst til å gi opp, men perioden varte heldigvis ikke så lenge:)

Skrevet

Har spist alt, har ikke merket noe på lillejenta jeg!=) ..Du må bare prøve deg fram!

Skrevet

Det er derfor vi raser ned i vekt etter fødselen da vet du ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...