Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hasj og amming hører vel ikke sammen, uansett om det går i melken eller ikke. Hvis jeg hadde ansvar for et lite barn, ville jeg nok latt være å ta den hasjen;)

Skrevet

Ja, den går i melka på lik linje som med andre rusmidler.

Skrevet

Hvis du røyka det, tror jeg det gjelder samme regler som ved nikotin.

Inntok du det på annet vis, er jeg usikker.

Pump deg da vel og så er jeg sikker på at det går FINT!!

Giddet ikke å komme med noen moralpreken, dette skjønner du sjøl;-)

Skrevet

Som hun over sier; Hasj og amming hører ikke sammen! Hasj er fettløselig og sitter lenge i kroppen. (kan jo tenkes det blir overført litt til barnet gjennom melka)

Skjønner at du er anonym når du spør om dette! Provoserende!

Skrevet

eh....?

Håper for din del at du tøyser. Klart det går i melka.

Alt nesten, går i melka...

Gjest -lilly-
Skrevet

Herregud.,.....selfølgelig er dette innlegget bare tull. Hun/han prøver bare å få folk provosert.....

*ler meg i hel....*

Skrevet

Er du helt forbanna dum eller er du bare dum?

Skrevet

Sitter det lenger i kroppen enn vanlig nikotin?

Jeg spør her fordi jeg ikke vet hvor ellers jeg kan gjøre det ved å være anonym. Ber bare om et informativt svar. Sier ikke herved at jeg røyker selv.

Skrevet

Mener å ha hørt/lest en plass at hasj er "testbart" i kroppen i 3 mnd. Men veit no ikke om det stemmer da. Men uansett så er det likegreit å ikke røyke hasj og amme- så slipper man den problemstillinga.

Skrevet

hasj sitter i kroppen i ca åtte uker. Dvs at det ikke hjelper å pumpe seg. Vil tro det går i melka siden nikotin gjør det.

Skrevet

Dessverre ble jeg ikke særlig overrasket over typen svar HI får her. Det er symptomatisk for dib... spørsmålet HI stiller er noe jeg faktisk har lurt på selv. Ikke fordi jeg noen gang har vært i nærheten av en gang å vurdere å røyke noe som helst mens jeg ammer, men rett og slett fordi jeg lurer! Jeg lurer på masser rart mellom himmel og jord, og spør så mye at gubben av og til bare lukker øra... det er altså ikke nødvendigvis fare for liv og helse her, det kan faktisk være (hold dere fast jenter) at HI er like nysgjerrig som meg, men holder seg anonym så ikke halve dib skal gjøre seg opp den meningen at hun dermed er en hasjrøykende psykopat som lar unga gå for lut og kaldt vann.

Skrevet

Hasj går i melka og sitter i lenger enn nikotin. Hvor lenge veit jeg ikke men det er snakk om mer enn et par timer og pumping hjelper ikke, da melka inneholder den samme mengden som i blodet til enhver tid. Selv om hasj er testbart i 1-3 mndr tviler jeg på at det er i melka såpass lenge.

Skrevet

Heia ka-ping!!!

Skrevet

Enig til en viss grad me ka-ping. Men det går an å skrive jeg kjenner ei som osv. eller jeg har lurt på osv. Måten hun skriver på gjør at det virker som hun røyker selv og derfor provoserende. Som om hun vil provosere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...