Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Er i uke 33.Fikk første barnet 3 uker før.Har så press nedentil og masse kynnere.Er på do og driter minst 2 ganger om dagen siste uka...Forrige fødsel merka jeg så vidt var i gang,var bare på sjekk og da hadde jeg 3 cm åpning.Lurer på hvordan jeg skal vite når jeg skal ringe føden denne gangen..
MAMMA1 Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Ja, man føler seg ikke veldig erfaren fordi man har vært igjennom det før kan man si. Jeg er i uke 35 og har kjent press nedentil i litt over èn uke og har hatt hyppige kynnere lenge. Skal til lege tirs og er spent på om det er hodet som har gått ned i bekkenet. Husker faktisk ikke forrige gang om jeg hadde forvarsel til fødsel i anmarsj, men tror ikke det..riene begynte bare tror jeg. Har også som deg vært "plaget" med dorenning, gjerne litt mykere de siste dagene...Jeg vet faktisk ikke om det er noen tegn, men tviler og håper ikke det..litt tidlig enda.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 vanlig å kjenne mere kynnere og menssmerter for flergangsfødende, man kjenner bedre når livmoren trekker seg sammen, og barnet blir presset lenger nedover....hadde masserier og masse kynnere for to uker siden...fikk vite at hodet var festet for en uke siden, og etter det har jeg ikke hatt så mye kynnere og nedoverpress. fortsatt 11 dager til termin.
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Jeg hadde skikkelig styrtfødsel sist...vannet mitt gikk kl 02.25 på natta og dattera mi var født på sofaen hjemme kl 03.00!!! Merket ikke noe til åpningsfasen i det hele tatt, lå godt og sov jeg.... Det hele gikk heldigvis veldig fint, uten komlikasjoner -men pappaen ble nor skremt ja! (jordmor rakk akkurat frem i ambulansen slik at hun var til stede og fikk tatt imot jenta vår) Første gang jeg fødte startet fødselen med vannavgang da oxo, og så kom riene etterhvert. Gutten vår kom da etter ca 5 timer. Lurer på hvordan det blir denne gang...har 20 dager til termin:)
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Dattera mi er forressten født 20 dager før termin, og sønnen min kom 15 dager før....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå