Gå til innhold

Brudekjole+brudepikekjole+underskjørt kjøpte jeg BILLIG!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte kjole av TorunnR på QXL.

Gruet meg veldig til de kom, men ble sååå fornøyd!

Må bare anbefales på det sterkeste!! Betalte 4600,- for alt.

Stoffet var "tungt" og ordentlig, var hos en skredder som kikket over kjolene og han sa at det var topp kvalitet og flott sydd. Gråt en liten tåre da jeg fikk de..Min datter passet kjolen perfekt, mens min var littegrann stor rundt magen, men det kan syes inn.

Det var en MS kjole jeg bestilte, men med annerledes blonder og farge, så den ble litt mer "min" Må bare anbefales altså! Tok ca en måned så kom postbudet med kjolen på døra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Jeg vurderte enge å bestille hos henne, men jeg hadde så dårlig tid at jeg ikke tok sjansen dersom det ble noe tull. Skal huske det til neste gang...

Skrevet

Åh det var bra å høre. Har tenkt litt på å bestille derfra.

Sendte du inn bilde til henne eller bestilte du fra de modellene hun hadde liggende ute bilder på?

Hvilken type tøy er det i kjolen.

Virker det som om det krøller lett ?

Skrevet

Har ho ei nettside, eller er det kun det som ligger på qxl?

Skrevet

Det er bare de som ligger på qxl og på Finn tror jeg.Såg en annonse på Zett for en stund siden å.Men hvis du finner kjolen din et annet sted,så syr de jo den for deg da.

Du får ihvertfall MYE mer enn du betaler for.Venninnen min har også kjøpt av henne og er kjempefornøyd:)

Skrevet

Kniis.Neste gang?Har du tenkt å gifte deg flere ganger du da eller:)))

Skrevet

Stoffet er i satin, det som det var på originalkjolen. Virket ikke som om det rynket noe særlig.

Skrevet

Jeg prøvde å gå inn på qxl og søke på TorunnR, men fikk ingen resultat..

Hvordan finner jeg henne?

Skrevet

Tror ikke man kan søke på navn.Men hvis du går inn på den tredje kjolen på første side så er den hennes.Der kan du trykke på Se selgers auksjoner,så får du opp alle kjolene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...