Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Altså hvordan kjennes de ut? min mage strammer seg som ved kynnere bare at nå er det slik at jeg kjenner de før de kommer å det blir ubehagelig å puste!!! noen som vet?!?! Har hatt det i noen dager nå, veldig ubehagelig... 14 dager til termin;-).. vil at hun skal bli litt lengre der inne;-D
MAMMA1 Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Maserier opplevde jeg i første sv skap, og det ble brukt når jeg hadde holdt på med riene i15t uten å få mere åpning enn 1 cm! Altså at riene ikke fører noensteds hen. Det du beskriver om kynnerne dine stemmer godt overens med mine.Synes ikke de var veldig ubehagelige i begynnelsen, men nå blir det som du sier tungt/vanskelig å puste noen sekunder før de kommer og nå kan de være småvonde i tillegg.Jeg er i uke 35+3.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Men hvorfor vil du ikke at babyen skal komme nå? Du er jo fødeklar, det ville ikke regnes som før tiden nå.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Jeg skjønner om hun ikke har lyst å føde enda, det hadde ikke jeg heller.1 uke før er vel greit, men 14 dg er faktisk en stund, selv om 14 dg før el etter regnes som normalt, virker det ikke sånn om man leser i "boka" fra helsest/lege. Det er lungene som ikke er helt klare visstnok.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Grunnen til at jeg ikke føler meg helt klar nå er fordi vi nettopp har flytta og vil komme mer på plass.. hun kan godt komme en uke før ,men stresser ikke! koser meg med magen den siste tiden jeg.. blir lenge til neste gang;-).. skal bli godt å bli ferdig ,men samtidig så skal hun bare ligge der inne i tryggheten en stund til:-) så får jeg gjort alt klart til hun kommer... Bare lurte på om det kanskje var noe på gang siden jeg ikke har hatt kynnere før...;-)?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå