kose endelig mamma Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 føler liksom at alt er ett ork, vil bare sove hele tida. er 34 uker
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Jepp! Har hatt det slik både i dette og forrige svangerskap. Snoooork. Er slitsomt for alt går så tregt. Godt det ikke er så lenge igjen :-)
Gjest Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Jepp! Har hatt det slik i flere uker. Har høy blodprosent (13,5) og spiser mye jernrik mat, så da legen tok blodprøve som avslørte så godt som tomme jernlagre fikk jeg nesten sjokk, er nok det som er grunnen til trøttheten her. Kanskje du skulle tatt en blodprøve på dette du også?
Gjest Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Er også veldig trøtt for tiden, men er 38+2 uker på vei. Blodprosenten min er veldig fin, så det er nok det at jeg nærmer meg termin (har blitt tung og stor og lei) som gjør at jeg er trøtt....
2 gutter og 1 jente Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 ja, naa siste uken har jeg pluttselig blitt stuptrett. Vil legge meg tidlig, kan sove til laaaangt uttpaa dagen og gjerne med en liten middagslur i tillegg...
Gjest Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 Min blodprosent er også fin, men lagrene var da altså tomme likevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå