MAMMA1 Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Synes faktisk det er ganske frustrerende å være høygravid nå i påska.Prøvd å være med turer ut, men for det første er det krise i klesveien, og når jeg straffes med større isjiasplager frister det ikke....men grusomt kjedlig å være for seg selv inne også:-( Er i uke 35+3 nå, og tenker at fødselen faktisk KAN skje om ca 2 uker..flere som tenker at det faktisk kan det? Har vært enormt følsom i dag og da kommer alle "bekymringer" rundt følelsen av å ikke har noe klart, men det er egentlig bare tull fordi det har jeg..det er bare å finne saker og ting fram..puffe støvet av det likssom.
Elllis Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 ja, det begynner å nærme seg, gravideklærne begynner å bli for små, alt er tungt..... er 35 uker i dag, og fødsel føles både nært og fjernt. Begynner så smått å drømme om å bli kvitt drogkroppen! har ei lita ei fra før så har ikke ordnet noe enda (har det meste fra men det er ikke "brukerklart" for å si det sånn.... Snart er påska over og da er det kun to uker til permisjon da;) gleder meg til d;)
MAMMA1 Skrevet 8. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2007 Ja, temmelig håpløst det at gravidklærne begynner å bli for små..har ingen planer om å gjøre flere innkjøp. Er også lei den tunge kroppen som ikke fungerer som før, dessuten kommer kg mye raskere nå merker jeg:-(
Elllis Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 ang vekt så gikk jeg veld... mye opp på slutten forrige gang....har ikke turt å veie meg nå i påska pga mye godteri og lite bevegelse... ja ja...
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 helt enig. syns det er veldig frustrerende å innse at jeg ikke orker å gjøre ting jeg har veldig lyst til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå