Angelas_Baby Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Hva slags mat har man til koltbord? Og hvor mye trenger man? Vi blir ca 25 tipper jeg.... Har hele tiden tenkt på ha gryte-rett, men leser at de fleste har koltbord.... Er det mye man trenger og setter man allt på et bord for seg selv? Bestiller man eller lager man til selv? Hva skal dere gjøre (eller hva gjorde dere) med koltbordet?
hiffa Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 hei koldtbord er veldig grei mat, da er det mat som alle liker, eks: karbonader M/ løk kylling potetsalat waldorfsalat laks eggerøre hel kokt ørret. vanlig grønn salat spekeskinke du kan jo tilsette alt du vil,, og deter jo billig å lage selv,, sett bort litt til besteforeldre.. ps. brød ogsmør lykke til
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Det går helt greit og lage koldtbord selv. Da kan du jo styre litt hva du vil ha og hvor mye det skal koste. Jeg ville satt fram maten på eget bord så gjestene kan gå og forsyne seg selv. Jeg fant mange fine tips til koldtbord på www.daapssiden.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå