engutttil=) Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 korsen va d me graviditet og oljemaling! eg e i uke 32+6 no! e det farlig?
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Tror det er oljemaling man skal holde seg unna, men er bare 98 % sikker...
jordbærsjokolade Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Ja, tror det er det man skal holde seg unna, vannbasert maling er visst ok (trpor jeg da).
snartmammapåny Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Oljemaling er verstingen, vannbasert er greit nok. Men pass på å luft godt uasnett hva du velger å bruke. Og særlig når malingen tørker er det den utdunster de "farlige" gassene.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 Mitt råd er å holde deg unna all maling nå, du BEHØVER jo ikke utsette babyen for noe nå gjør du vel? Jeg husker ikke helt, men bare at jeg kom over noe i ett blad om hvilken maling man skulle holde seg borte ifra, og det var en malingstype jeg trodde var trygg i sv skap......Det sikreste er å holde seg unna da..
stabilo Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 Så lenge oljemalingen er vanntynnet så er den ok å bruke.
engutttil=) Skrevet 8. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. april 2007 eg e nødt t å pusse opp soverommet vårres no før babyen e født! va nødt t å ta ut veggtvegg teppe og då gjør vi alt når vi først e i gang!
engutttil=) Skrevet 8. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. april 2007 det ska eg sjekke! tusen takk før alle svar! dåkker e super!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå