Gå til innhold

babybok - minne

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! noen som har forslag på hvor man kan få tak i fine baby bok ?? der man skriver fødselsdato - vekt - tenner - opplevelser osv....f. eks i oslo området...eller evt. på internett!!

termin imorgen !!

takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg var på Tanum på Paleet i går for å kjøpe en sånn bok (til å skrive og lime inn bilder i osv. ) De hadde mange forskjellige sorter. Endte opp uten bok faktisk, hadde så mange at jeg ikke klarte å bestemme meg. . De har sikkert på andre bokhandlere også, lykke til:)

Skrevet

Jeg har sett en på Knudsen foto som det var plass til å skrive , men også bilder. De har den blå og rosa. Den var veldig søt, men sett at de har mer utvalg i bokhandleren. På toy- et eller annet, den store lekebutikken på Alna har de også sånne fine minnebøker.

Lykke til med termin i morgen

Skrevet

Jeg har kjøpt en på bokhandelen på Oslo City (tror det er Norli) og den er gul, og veldig fin med masse plass til å skrive og fylle ut, og også til å lime inn bilder, lommer til å ta vare på bursdagskort osv.... Brukte den samme til mitt første barn, så kjøpte lik nå slik at informasjonen jeg skriver inn blir den samme. Har jo hørt at det er fare for at andremann ikke får like god dokumentasjon, så skal i hvertfall gjøre mitt :-)

Skrevet

De fleste plasser som fremkaller bilder har disse albummene....der jeg kjøpte til mi, har skrevet om tennene...1 gang det og det skjer, gaver osv... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...