Gå til innhold

April: "daglig oppdatering" =)


Susan*lillegutt og mini*

Anbefalte innlegg

Ja,her sitter jeg enda,like tjukk som igår,hehe =)

 

Men idag så har jeg så vondt i bekkene at jeg har mest lyst å dø!!

Det stråler ned gjennom lårene,sitter helt nederst i underlivet og jeg klarer knapt å gå,satt på armlene til sofaen i 15min før jeg kom meg noen vei,og da kom tårene,for fy fan hvor vondt det gjorde!!

 

Så har jeg jo attpå til denne helv... bekkenlåsningen i ryggen,så nå er det rundt hele jæv.. bekkene (sorry språket jenter,men er så sint,lei og har SÅ vondt nå)

 

Stakkars lillegutt bare så rart på meg da pappaen kom å trøsta meg der jeg satt på armlene og skulle komme meg på kjøkkene for å spise frokost,skjønner nok ikke så mye enda,men huff..jeg er ikke den som tyr til tårene så lett,men fy fan hvor vondt det gjør!!

 

Så om dette ikke går over til i ettermiddag så blir jeg å ringe føden for å be på mine...ehemm..knær..om jeg klarer å komme meg ned på dem,om å få noe mer smertestillende enn paracet,for det funker ikke,og jeg både kjenner og hører at bekkenet skrangler,det klikker og styrer når jeg omsider klarer å gå,og gubben hørere det også,er det ikke på fremsiden så er det på baksiden..

 

Ellers er det ikke så mye annet å skrive "hjem" om.

Var en tur hos en vennine som hadde fest igår,gubben ble med dem ut og jeg dro hjem,var hjemme i 01.00 tiden,og lillegutt hadde ikke vært blid..hehe..men hadde roet seg etter en stund,vi dro i 20-21tiden,så var jo ikke så lenge borte.

Så da jeg kom hjem hev jeg dyna og puta til gubben inn på lekerommet til lillegutt (har en gjesteseng der) så tok jeg lillegutt med i senga sammens med meg,og vi sovna ikke før kl.04. noen av oss,for han ble jo selvfølgelig lysvåken da jeg kom hjem.

ja,ja..men vi sov helt til kl.11 idag da,hehe,da tusla vi inn å vekte pappaen =)

Hadde hvis vært en morro kveld ute på byen,så er bare glad for at han fikk koset seg igår jeg:)

Jeg hadde det kjempemorro da vi var hos vennina mi,så jeg var litt sliten da jeg kom hjem,så var godt å ikke ha gubben der egentlig hehe =)

 

Nei,mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres utrolig vondt ut da. Du kan da ikke gå slik vennen...

Du kommer til å slite deg ut mentalt slik om du skal gå til termin - du må opp av sengen og ta deg av lillegutt og det kan bli et problem om det låser seg mer.

 

Sikkert godt for gubben å komme seg ut litt - det kan hende det blir lenge til neste gang. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff! Stakkars deg nå altså! Alt du skal måtte slite med!! Håper babyen kommer snart så det kan bli slutt på iallefall noen av plagene!! Kjekt at dere fikk kost dere her om dagen! -Kan bli lenge til neste gang, ja! Fikk aldri gjort alt vi hadde planer om vi... skulle på kino, på teater, ut og bowle, men akk.. det blir vel utpå høsten en gang...;)

 

Håper du slipper å slipe med krykker så altfor lenge, vennen!!

 

klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...