lille je Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Syns det var fælt første gangene jeg hørte deg, men "it's growing on me". Tror ikke jeg kommer til å bruke det, men...
kezz Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 jeg personlig syntes det høres ut som et veldig feminint guttenavn!!!!!! liker det ikke!!!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 nei nei og atter nei:( for feminint for meg.
♥sjiga♥ Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 utaler du det med norsk utalle eller engelsk. det har stor betydning for meg den norske utalen er fæl. enkelsk er grei, men dette er ikke et navn jeg ville vurdert men syntes ikke det er stygt for det.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 Likte det da jeg var yngre, men nå synes jeg det blir for sukkeraktig. Ser ikke for meg en 50 år gammel rørlegger som heter Nathaniel for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #8 Skrevet 8. april 2007 Kjenner to småtroll som heter det, men synes selv at det ikke er noe særlig fint...
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #9 Skrevet 8. april 2007 jeg syns det er fint.. men er vell finere på engelsk.. hmm... var sikker på jeg ville bruke dette navnet for noen år siden om jeg fikk gutt.. men fikk jente så ble jo ikke det.. men har vell vært mer usikker på det etterpå... men jeg syns det er fint jeg da.. men hadde nok ikke brukt det navnet om vi hadde fått gutt nå... takk for svar;) hihi...
jordbærsjokolade Skrevet 8. april 2007 #10 Skrevet 8. april 2007 Et nydelig navn, men jeg forbinder en Nathaniel mer med en eventyrfigur enn et menneske jeg da:)
Gjest Skrevet 8. april 2007 #11 Skrevet 8. april 2007 Det er et flott navn, det er femenint, men trenger jo ikke være noe galt i det:))
Hannahs-mor06 Skrevet 8. april 2007 #14 Skrevet 8. april 2007 nydelig nydelig!!! jeg var fast bestemt på å kalle en fremtidlig sønn det, men samboer syns det er veldig tungt han da..så vi får se;) men navnet er så fint!!!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #15 Skrevet 8. april 2007 Det er virkelig et av de styggeste navnene jeg vet om.... Men, smaken er som baken. Og bra ikke alle barn heter det mitt barn heter...
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #17 Skrevet 8. april 2007 Nei huff,det liker jeg ikke.Høres ut som noe fra "sagaen om isfolket" eller noe liknende.Syntes det er lavmål å kalle opp ungene sine etter cheezy kiosk-litteratur liksom.
Gjest Skrevet 8. april 2007 #19 Skrevet 8. april 2007 Jeg synes det er fint jeg... Ser for meg en liten engel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå