Gå til innhold

Tåteflasker/smukker - hvilket merke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har nå begynt å kjøpe inn en del utstyr. (Det er en jungel ut der) Nå har jeg begynt å tenke på tåteflasker og smukker. Trodde det var et lett valg. (Dette er mitt første barn) Det jo så mange merker..... Noen som kan anbefale noe?

PS! Smukker er det vanlig? Jeg hadde ikke det da jeg var baby...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt avent sine flasker, satser jo på å amme men alikevel greit med et par flasker.

Har også kjøpt inn noen smokker i merket NUK...

Skrevet

Vi har brukt avent sine flasker til gutten, og bruker det samme til jenta.. Helt greie flasker, lette å rengjøre og det er viktig!

Husker ikke merkene på smokkene vi bruker, tror det har vært litt prøving og feiling, og gutten har nå fått det for seg at smokken skal være utformet på en spesiell måte ellers vil han ikke ha den. Men husker ikke merke, prøv deg litt frem, de får favoritter etter hvert..

=)

Skrevet

Anbefaler at du prøver smukker som er desiget med hensyn til tunge og tenner når den tid kommer. Det er noen alternatier på markedet nå. Litt kjedelig viss barnet ditt ikke klarer å bite tennene sammen senere...

Skrevet

jeg håper seriøst tøtta tar smokk ..

så har kjøpt inn både mam og avent sine no..en pk av hver,, tar hun ingen av de får vi kjøpe ett annet merke å prøve..hihi

De vet hva de vil ha de her små:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...