Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noe SIKKERT, noe som ikke er "mye" hormoner i da jeg er veeeldig PMS fra før.. he, he :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja si det... Her kommer det til å gå i kondomer fram til jeg skal på 6 ukers kontroll og da kommer jeg til å høre om kopperspiral. Kan hvist ikke sette inn det med en gan siden jeg tok ks.

Skrevet

Tenker du på sex før 6 uker?? Herlighet, sorry altså men her har det gått 5 mnd og det er fortsatt j***lig!!!

Skrevet

Dytter litt på denne jeg, da jeg ikke går godt overens med så mye hormoner selv, hihi... Blir så mye tårer av det. Ikke liker jeg tanken på spiral heller, og kondom er tungvint. Hva står igjen da? Kutte ut sex, kanskje?! det blir populært hos gubben......;)

Skrevet

Jeg har prøvd meg på Cerazette (p-pille uten østrogen), men har fått nok av bivirkningene så nå over påske så blir det å bestille time for å få satt inn spiral. Det blir kobberspiral da vi planlegger en til om ikke altfor lenge.

Skrevet

det har stor betydning om du ammer eller ikke.

Du kan jo ta en samtale med legen din om dette. Han/hun bør jo ha god kunnskap om de ulike prevensjonsmidlene, og dermed kunne anbefale en type ut fra dine ønsker..

Skrevet

Jeg sliter veldig med pms selv, tåler ikke piller så bra, da blir jeg helt grusom å ha i hus til tider. Satt inn hormonspiral i januar og jeg har ikke reagert noe særlig, eneste negative jeg kan si om den er at man helst ikke skal bruke tampong (haaaater bind) :P Hehe... Det er jo ikke så mye hormoner i spiralen så ville hørt med legen din om hva h*n mener. Jeg syns hvertfall det er verdt pengene det koster, blir billigere på lang sikt :)

Skrevet

Jeg kan anbefale "nabogutten". En treåring med døgnkontinuerlig trass og skriking for _alt_ like utenfor soveromsvinduet er det aller mest preventive jeg kan tenke meg :)

Skrevet

du kan få satt inn p-stav allerede ved førtse mens. Virker i opptil tre år, minimalt med bivirkninger....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...