SolMåneStjerne Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 jeg har hatt piercing i den ene vorta,den tok jeg ut for mange år sia. men når jeg lekker litt eller klemmer litt så kommer det litt blod ut fra der jeg har hatt piercing, men det kommer blankt "råmelk"dråper også ut fra den samme vorta.men det kommer ikke ut fra samme sted da. er det noe betennelse el no? jeg har ikke vondt der.. noen som kanskje vet hva det er.det er ikke helt rødt men litt rød orange liksom, takker for svar=)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 jeg har ogsaa hatt piercinger i begge brystvortene foer! men ammet gutten min uten prob i mange mnd! naa er jeg gravid for andre gang, og har ikke faatt blod ut....hm, dte der maa du sporre legen om. aner ikke hva et kan vaere
Januar 2010 <3 Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 jeg har også opplevd det samme. Jeg har ikke hatt piercing. men dette gikk over av seg selv hos meg. Ike var det vondt på noen måter eller....Aner ik hva det var jeg. kan jo ha vært ett sår eller noe da.....
SolMåneStjerne Skrevet 8. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2007 jeg får se ann noen dager om det går over, bare det går over før jeg begynner å amme da, ser ikke så delikat ut akkurat.. takker igjen for svar=)
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 kan være et lite brist i et blodkar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå