Viktory87 Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Jeg har termin i dag! Håper det lisje gullet vårt snart bestemmer seg for å komme ut no. Gleder oss slik til å se det lisje gullet vårt:) Er det flere med termin i dag?
feris *fødeklar :)* Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 hei!! gleder oss masse vi oxo...har termin imorgen...hvor skal du føde??
Viktory87 Skrevet 8. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2007 Jeg skal føde i Ålesund, på Åse sykehus. Du da?
feris *fødeklar :)* Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 oki...jeg har fødeplass i oslo - på ullevål sykehus....tenkte kanskje hvis vi var på samme sted da vet du ...jaja si ifra da når d skjer noe lykke tilll
steinbukk81 "fødeklar" Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 Jeg!!! Håper virkelig vi får føde snart. Masse lykke til!
Skilpadden Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 Jeg har også termin i dag. Trodde fødselen var i gang i går kveld. Kjentes ut som om jeg hadde rier, men det ga seg og jeg sovnet... Har hatt en del kynnere i hele dag, og det begynner å bli litt vondere nå, så krysser fingre for at det skjer noe i løpet av natten. Lykke til til dere andre med termin i dag. Snart er vi i mål! Klemmer fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå