Mirakelungen Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Tja si det, he he, har født tre ungerog fostervannet mitt gikk ikke av seg selvnoen av gangene:) Vet faktisk ikkehva den lukter
Makka Pakka Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Har bare opplved en stk fødsel (og en til om ikke så lenge), og opplevde å pøse ut en store mengder fostervann. Kan ikke huske at det luktet noe spesielt. Hvis du lekker noe som lukter søtlig så kan det være vanlig utflod som mange får under graviditeten. Noen har det i perioder (eks helt på slutten), mens andre, sånn som jeg, har hatt det hele tiden.
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Samboeren min har en unge fra før av og hans forklaring på lukten er at fostervannet lukter som "dødt kjøtt". Jeg har hørt noen flere med samme beskrivelsen. Tror ikke vi damene legger merke til denne lukten da vi har annet å konsentere oss om:)
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 jeg lak fostevann med nr to,å jeg synes at fostervann luktet som sperm..men klart når det kommer i store mengder blir vell lukta annerledes..
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 var med på venninna min sin fødsel og syns fostervannet hadde en rar lukt når det kom ut..har liksom aldri kjent noen sånn lukt før..før dette trudde jeg ikke at det luktet noe spesielt..uff men lukten var ekkel
jostedalsrypa Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 jeg lurte på om jeg lekket fostervann og snakket med jordmor om dette. hun sa at fostervann lukter litt søtt på en måte. jordmødrene bruker visst lukte på truseinnlegget for å finne ut om du lekker litt :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå