Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Føler meg bare så sliten og lite glad. Er veldig kritisk mot mannen min og synes liksom ikke han gjør så mye riktig. I påsken synes jeg også svigermor var irriterende på mange måter, jeg var fryktelig hårsår for den minste ting, men bet det i meg for familiefredes skyld. Hva kan jeg gjøre for å bli glad og få overskudd igjen? Føler jeg har vært litt nedfor og sur og gretten lenge. Vil ikke være sånn.
Gjest Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Hei hei! Vet akkurat hvordan du har det. Tror det er hormoner som svinger fortsatt etter fødsel/amming..I tillegg blir det jo lite søvn..... Jeg går også å irriterer meg over alt og alle (til tider,ikke alltid da heldigvis)..det er skikkelig slitsomt. Vet ikke om jeg har noen gode råd.. På meg hjelper det i allefall å trene, føler jeg får ut litt negativ energi da. Ellers hjelper det å ha "en indre samtale" med seg selv innimellom, vi har tross alt masse å være glad for ikke sant ;-)? Ønsker deg lykke til og håper det blir bedre etterhvert.. Klem klem=0)
Gjest Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Og SØVN, søvn hjelper på det meste.. Få deg litt fri...!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 HI Takk for oppmuntrende ord. Jeg føler dere treffer spikeren på hodet, trenger virkelig mer søvn og litt mer tid for meg selv. Kanskje det som er hovedproblemet. Er ikke deprimert på noen måte, bare irritabel. Det er lenge siden fødsel, men ammer mye fortsatt. Kanskje det er hormoner. Har jo verdens skjønneste barn og en god mann, så forstår ikke...
Gjest Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Ammer fortsatt jeg også, og det er klart krevende for kroppen og sinnet. Prøv å få til en veninnedag med shopping, lunsj, spa ...o.l...hvis du liker disse tingene da. Eller noe du liker iallefall. Få med ei venninne som gir deg energi, ikke stjeler energien din ! I forkant kan du kanskje ligge på gjesterommet (hvis dere har et ekstra rom), kan pappan gi flaske med mm? En natt sammenhengende søvn gjør underverker, vet hva jeg snakker om ;-) Håper det ordner seg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå