-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 synes det er lite resultatlister her inne nå så må nå bare spørre hvordan det går med dere?=) er det kommet noen nye spirer? stooor klem
Gjest Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Lite action her i påska... Ikke fått med meg at det er kommet noen nye spirer ennå...
mamsen & guttaboys Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 2 og 1/2 dag till ikm,så det er fortsatt håp her i gården..... så det er bare å krysse fingre...... har litt "spenn" i tenner og litt stikking i underlivet,vet ikke helt om det kan ha noe med saken å gjøre,men sånn er det jo som regel når tr nermer seg da, blir jo litt obs på hvordan kroppen er...... hører til stadighet "prøv og ikke tenke så my på det, det skjer når det skjer" hrumpf...... enklere sagt enn gjordt det gitt......
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2007 hehe, helt sant ikl_2pp, det er vanskelig=) håper dere får full treff denne pp, lykke til=) du kan jo allerede begynne å teste du ikl_2pp=)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Hehe... Her så har jeg ikke peiling på når IKM er, men tror jeg hadde/har det iløpet av forrige uke/neste uke eller så ihvertfall! Har masse mensmurringer, er oppblåst i magen ++ Men tør ikke ta test enda....
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 9. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2007 theamora: ikm er når du forventer at mensen skal komme,men håper at den ikke kommer=) åh det er så spennede å gå å vente på å skal teste, nesten som jeg savner det litt, spenning i hverdagen liksom=) hehe... men det er jo ikke like moro hvis testen blir negativ da.. håper påskeharen har lagt igjen et egg til dere alle=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå