Gjest Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 grattis med 7mnd feiring i dag da.nå er vi blitt store gitt =) klem fra gogutten ;o) (å mamman gratulerer så mye også)
phantomet Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Tusen takk, og gratulerer så mye tilbake!!! 7 måneder....tenk så store vi er nå... Jeg har begynt å øve på å krabbe. Jeg klarer nemlig å få bena under meg, og gynger masse, masse, masse... Og idag skjønte storebror leken, så vi gynget etter tur. Det var kjempegøy, og anbefales på det varmeste. Ha en flott feiring du også gogutten!!! Kos fra Måka
Gjest Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 takker ja ;o) har ikke skjønt at det er morro å gynge ennå.men hoppe,det er gøy.å så bruker jeg babygymmen som vekter.kaster den litt å.mest morro er det å bare få mamman min trimma i armene....;o) men jeg kommer etter snart,å da skal det bli fart på meg. å ja,jeg er blitt melknekter jeg.vil ikke drikke i det hele tatt.det er dumt sier mamman min... skal feire vi ja.i dag blir det ekstra frukt på maten. klem
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Og jeg har 14 mnd bursdag i dag........ Tør jeg å gå ennå????? Neeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..... Ei hand å holde iiiiiiiiiiiiiiiiii..... Hilsen Knerten
♥Snulder Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Grattis!!! Tuttelutten her i huset er 18 mnd i dag! Og oldemor er 90 år! DET er mange mnd det!!!
Gjest Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 knerten. er innmari kult å holde i hånda altså. men husk å slippe når mamman din minst aner det. grattis med 14mnd bursdag ;o)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 Det blir for mange mnd. å regne uten kalkulator.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. april 2007 #8 Skrevet 8. april 2007 Grattis til deres små også altså, som jeg har nevnt før mange som er født den 8.
dritgrei hei hei! Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 he he.... det er helt nøyaktig 1080 mnd..... ganske mange mnd... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå