Smæchs!!! Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Noen som vet om man har krav på permisjon med eller uten lønn? Vet at man har krav på permisjon. Hadde vært greit med lønn også:-). Hvor mange dager har man krav på mon tro? :-)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Man har kun krav på en dag med lønn med tanke på tilvenning. Så må man ev.bruke av ferie el.avspassering hvis man har behov for mer...
Gjest Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Hvor mye permisjon har man krav på? Genialt opplegg!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Når barnet begynne i bhg så får du fri 3 dager fra jobben. Det har du krav på=) Tenkte du på utenom det?
Gjest Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Der jeg jobber har vi krav på 3 dager med lønn. Hvis du jobber i stat eller kommune tror jeg det er det som er vanlig. Ellers må du sjekke tariffavtalen der du jobber.
lifa og Eline Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 Hvis dere har tariffavtale vil det stå der hvor mange dager og om dere har med lønn. Har dere ikke tariffavtale tror jeg desverre det er slik som Anonym sier at det er 1 dag uten lønn som står i arbeidsmiljøloven. Selv jobber jeg som vikar gjennom rekruteringsbyrå og får ikke med lønn, så vi velger å la pappaen ta tilvenningen da han får 3 dager med lønn + at det sannsynligvis vil g¨å bedre når han er der enn meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå