*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Har ikke prøvd det enda, her går det kun i hjemmemoset middag som jeg fryser om jeg lager mye + kjøpeglass.. Har laksefilet i frysen, kan jeg koke den, sammen med en potet og noen grønnsaker og litt ojle? Hun er litt over 8 mnd.
Bølle&Frøet Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Nestle har middagsglass med laks i fra 6 mnd, så det går sikkert helt fint
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 8. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2007 Har de? Ikke sett det, jeg.. Men takk for svar, da prøver vi det
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Jeg har hørt at man ikke skal gi fisk før de er 1 år, men det er kanskje bare hvis det er allergi mot det i familien det da..
Murmeline Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Vi har allergi i familien, og venter derfor med fisk. Fisk i fareklasse 1 hva angår allergen mat, se: http://www.allergiviten.no/index.asp?G=1536&ID=2809
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 Helsesøster sa på sist kontroll at de har gått bort fra det der med at man skal vente med fisk til ett år. De mener at det ikke er mindre sjanse for allergi, selv om man venter. Derfor kunne vi gi fisk når vi begynte med annen middag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå