titti80 Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Er det normalt at mensensmertene blir sterkere/kraftigere desto nærmere man kommer fødsel?? Og at de varer lengre?? Og hvorfor blir det det evt...
kfitjar Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 vet ikke......men jeg har hatt mens smerter av og til de siste par månedene og de siste dagene har de vært så vonde at jeg bare ligger å vrir meg i senga, Idag har jeg 4 dager til termin, så det nærmer seg jo uansett.
_Mita_<3 Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Veit ikke HI.. har det samme selv i dag.. tror jeg snart føder.. hehe. men gjør nok ikke det.. men tror ikke det er noe farlig.. Hm.. Kan jo hende at til nærmere du kommer terminen verre blir de.. hm..
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 kanskje det er modningssmerter? har lurt litt på det der selv- har to mnd igjen, men menssmertene blir sterkere og sterkere de gangene jeg får det... igår fikk jeg sånn: ånei!! nå husker jeg hvor j.... vondt det er å føde!!! åneii.... blir jo hundre ganger verre enn det jeg har nå ((( hva har jeg gjort?????!!!!! hehehe:) har også stikkninger inni kjeden oppi helt innerst liksom.... har tenkt på om det er hodet som fester seg eller no sånnt/modning av livmorhalsen.... ?
titti80 Skrevet 8. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2007 Har også stikking i underlivet inimellom... Og vet at hun ligger med hodet ned.. Men om det er hodet som fester seg eller hva det er, vet jeg ikke. Er førstegangsfødende.. Frustrerende at alt som skjer med kroppen nå er nytt og en ikke har peiling på hva som er årsak til alt.. Men spennende er det jo. Er i uke 35 nå, så det er ikke lenge igjen!!!! Gleder meg som en unge!!!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 ja jeg har ca 8 uker igjen:) gleder meg jeg også)) selvom jeg er andre gangs, så er det mye nytt nå også- liksom ikke likedan som sist, andre vondter å sånn:)
feris *fødeklar :)* Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 hei!! jeg har termin imorgen....og igår så hadde jeg masse vonde stikk i underlivet...og i natt hadde jeg en god del sterkere menssmerter....har også tak i ryggen nå siden morges idag + hodepine.....det er vel ikke lenge igjen nei....hmmm men jeg er jo førstegangs så jeg vet jo ingenting angående disse smertene osv...men det tyder vel på at det nærmer seg
jubaloooo med to stk Skrevet 8. april 2007 #8 Skrevet 8. april 2007 hei! jeg har tre dager igjen til termin og opplever at menssmertene har blitt kraftigere siste tiden ja. fikk en belte av smerte fra korsryggen rundt til magen i natt (og trodde seffen at noe var på gang), og da tenkte jeg "det her kommer til å bli vondt!", men så gav det seg og etter dette har det ikke vært noe.hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå