candyland Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 gikk opp 32 kg under svangerskapet....gikk ned igjen 17 kg de første 2 månedene etter å ha vært mye syk... så stagnerte det helt... ...frem til jeg gikk på vekta i dag, og så at jeg faktisk har lagt på meg 5kg den siste mnd!!! gutten min får 3 faste måltider om dagen, og får llers kun pupp. triller tur hver dag, trener aerobic 2 ganger i uken, og spiser egentli ikke så veldig usunt... er det kroppen min det er noe galt med, eller er dette normalt?? må i tillegg sies at jeg har blitt veldig depresiv og er blitt veldig misfornøyd med kroppen min i det siste, noe som også går utover forholdet mellom meg og sambo....
♥sjiga♥ Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 jeg har gått opp, men har også kastet i meg mye dritt den siste mnd. må slutte nå og komme igang med trening å slikt igjenn.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Ja. Ikke så mye som deg, men dog.. det der med depresiv og misfornøyd med kroppen stemmer også. Gikk opp 15 kilo i svangerskapet, var gått ned 4 når jeg kom fra sykehuset, ikke gått ned et gram men opp to kilo igjen. Så jeg veier idag 13 kilo mer enn jeg gjorde da jeg ble gravid. Grrr.. Lurer litt på om det kan skyldes hormonspiral. Koser meg med snop og brus nå i påsken men på tirsdag er det slutt. Da skal jeg kutte ut snop og brus og prøve å komme igang med trening. Hvis det overhodet ikke hjelper til sommeren så spørs det om jeg tar ut spiralen... Hvis ikke det skyldes ammingen da, vet jo ikke. Men hadde egentlig tenkt å amme noen mnd til... Mener jeg har lest her før at flere ikke har klart å gå ned i vekt før de sluttet å amme, og jeg har også hørt at det tar et år etter fødselen før man er tilbake til sånn som man var (i humøret også da).
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Ja, jeg kjenner jeg blir aldri mett. Spiser og spiser men kjenner ikke metthetsfølelse. Tror jeg kommer til å legge på meg jeg også og jeg har massevis å ta av. La på meg 30 kg under svangerskapet og da var det bare seks måneder siden sist graviditet (fødte i desember 2005) så var ikke i kjempeform da jeg startet på denne graviditeten. Hadde allerede da ti kilo ekstra så.. Når jeg kom hjem fra sykehuset hadde jeg gått ned 15 kg men det blir jo bare småtterier siden jeg skal ned minst 20 kg til. Hvordan skal jeg klare det siden jeg aldri blir mett. Magen min er så hengete og slapp så jeg er også ganske deppa. To tette svangerskap har nok vært hardt både for kropp og sinn. Likte meg egentlig best da jeg var høygravid for da kunne jeg være stor, nå blir jeg bare slapp i fisken. Skjønner jo at jeg ikke kommer til å være like fast i fisken som tidligere men merker det på humøret hvordan jeg ser ut nå. Er bare tre uker siden fødselen så håper det snur etterhvert og at kiloene raser av nå til våren. Gruer meg ihvertfall til sommeren med den kroppen her. Blir trist bare av tanken Noen som vet om en legger på seg av P-implantat forresten? hvis en gjrø det orker jeg ikke å sette den inn. Håper humøret er stigendes og ha en fin dag da damer:)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Jepp, veier nå 5 kilo mer enn jeg gjorde da jeg kom hjem fra sykehuset :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå