feris *fødeklar :)* Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Har hodepine hele tiden, vært på føden par ganger pga dette...men de har bare sendt meg hjem igjen....vet ikke hva jeg skal gjøre...noen forslag?? har oxo hatt masse mensmurringer i natt....termin imorgen! hodepinen ligger på pannen - høyre del....hun på svangerskapspoliklinikken på ullevål sa jeg skulle ta paracet, men hallo?? hver dag eller? hun sier at svangerskapsforgiftning trenger flere symptomer - ikke bare litt hvelse og hodepine....noen som har opplevd noe liknende? kontakter føden seinere idag tror jeg...orker ikke dette ( har hatt det i 10 14 dager i strekk nå!! hjelp!!! takker for all svar...
Fallerifallera Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Men de sjekket vel blodtrykket ditt eller? Høyt blodtrykk er vel et av de sikreste tegn på sv.forgiftning har jeg skjønt? Vet ikke om det hjelper da, men vet hvordan du har det! Man kan bli rimelig desperat av å ha så mye vondt i hodet. Jeg spurte og føden ifht paracet og de sa at så lenge jeg ikke oversteg 4-6 tabl i døgnet så gikk det greit å ta i noen dager. Men de ville de ha meg inn på sjekk om det ikke ble bedre (skal uansett til kontroll i mårra så får høre da). Ellers så sa jordmora jeg prata med og at "det er vanlig at symptomene forsterker seg når det nærmer seg fødsel" så vi får krysse fingre for at det er din tur nå! Hos meg hjelper også kald cola mot hodepine av og til. Drikker da en halv liter nærmest i slengen! Verdt et forsøk?? Regner med du drikker mye vann og? Lykke til og god bedring!!!
feris *fødeklar :)* Skrevet 8. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2007 takk for svar - blodtrykket har vært normal hele tiden....kanskje litt opp og ned, men innen normal grensene alltid...når har du termìn? kanskje det kan være tegn til snart fødsel ja som du sier....håper det eller kanskje ikke helt nå...( holder på å pusse opp stellerom, balkong og toalettet- men er vel ferdig til tirsdag / onsdag tenker jeg.... ) takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå