Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 hvor lenge før gjør dere dette?? lokalet, frisør osv.... skal gifte oss 2008.. har bestilt kirke da..
mammatilsommeren Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Hei på deg! Vi gifter oss i juli i år og bestilte lokalet allerede i oktober, og allerede da var det folk som hadde holdt av! Så anbefales jo at du tar kontakt så tidlig som mulig! Men bruk tid på å finne den "riktige" lokalet og ikke ta den første dere ser, se dere rundt og spør etter pakkepris. Spør hva som er inkludert osv....Frisør bestilte jeg i januar. Fotograf og catering i desember. Kake blir bestilt nå i april. Kjolen ble bestilt i oktober og fikk kke den før nå i mars, og kjøpte i samme slengen sko og slør. Blomstene fikk jeg beskjed om å bestille i begynnelsen av juli, siden vi gifter oss 28 juli. Borddekor er på plass. Invitasjonene sendt vi ut i februar med en måneds frist.Drikkevarer er kjøpt. Men det eneste jeg vi mangler nå er å lage sang og finne på underholdning til bryllupet!! Tror vi er på god vei, på slutten kan jeg bare slappe av og kose meg! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 jobber i barnebutikk: Sendte dere ut invitasjoner i februar, forventer svar på de i mars, og skal ikke gifte dere før i juli???? Svarfrist 1. juni hadde jo holdt i massevis! Milde himmel.
Vannmann35 Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Vi gifter oss i mai 2008 og har bestilt både lokale og kirke. Lokalet var faktisk allerede opptatt helgen før oss - så glad vi var tidlig ute!
majatv Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 Vi bestilte lokale 2 år før! Forlovet oss 23. juni 2005 og bestilte lokale like etterpå. Gifter oss 11. august i år. Glad vi gjorde det, nå er det stapp fullt, og det har det vært en god stund nå...
Gjest Ut på tur Skrevet 14. april 2007 #8 Skrevet 14. april 2007 Hvor tidlig dere må bestille kommer veldig ann på når på året dere skal gifte dere. Mange flere som gifter seg m sommeren enn i November f.eks. Poppulariteten på lokalene, frisøren osv har også mye å si. Jeg vil anbefale at dere begynner å kikke etter lokaler allerede nå. Det kan ta tid dersom dere har mange valg. Dersom dere allerede vet hvor dere vil være er det jo bare å søke Vi valgte lokale og fikk dato fra dem først og så bestilte vi vigsler (vi hadde ett veldig poppulært lokale) Husker ikke hvor lang tid i forveien vi bestilte. Men tror det var 6-8 måneder, og da fikk vi en avbestilling.
Alba44 Skrevet 14. april 2007 #9 Skrevet 14. april 2007 Vi bestilte 7 mnd før, men gifter oss ikke i høysesongen da.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #10 Skrevet 14. april 2007 Det lønner seg å bestille lokalet så tidlig som mulig. Ifølge dittbryllup.no så skal du bestille lokalet 12-18 mnd før bryllupet. Men før om er det i høysesong og lokalet er populært
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 14. april 2007 #11 Skrevet 14. april 2007 Vi ordnet med kirke og lokale i juni i fjor. Gifter oss i august i år. Men her er det skikkelig pressområdet, så man må være tidlig ute. Man trenger kanskje ikke være så rask andre plasser.
Rose69 Skrevet 14. april 2007 #12 Skrevet 14. april 2007 Vi giftet oss i september, og startet planlegging i juni.Gikk kjempefint, sept er jo ingen høytid for bryllup.Men skal dere gifte dere i mai eller juni er det nok mer etterspørsel etter lokaler,kirke,osv osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå