Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det et tegn på at fødselen nærmer seg? Eller har det ikke noe å si, kan det ta like lang tid uansett?

Jeg har bært magen lavt hele tiden og hodet har vært festet langt nedi bekkenet lenge. Så jeg trodde at jeg ikke kom til å oppleve noen synkende mage, for den har jo vært så lavt ned hele tiden. Men nå har den jammen meg synket mye likevel, ser jo nesten rart ut fordi den er så lav :-P.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er usikker på dette med synkende mage. Jeg bærer magen veldig høyt (noe som er svært ubehagelig nå på slutten) og den har ikke sunket noe, selv om hodet er festet. Er i uke 38+2. Vet ikke om magen synker hos alle... Noen som vet?

Skrevet

det er sikkert veldig forskjellig fra person til person, men magen min sank veldig ca 2-3 uker før hodet festet seg skikkelig. jeg er nå 32 fullgåtte uker og måtte stoppe fødselen for 1 uke siden. kan godt hende det er tilfeldig, men det kan jo ha en sammenheng da...

Skrevet

Takk for svar =). Flere som vet?

Skrevet

Magen skal visstnok synke iallfall litt når termin nærmer seg, men det behøver ikke være godt synlig.Det var det ikke første gang for meg.Denne gangen bærer jeg magen lavt så da vil jeg vel ikke kunne se det noe særlig denne gangen heller..Tror altså ikke det har noen sammenheng med nært forestående fødsel.

Skrevet

Hos meg sank ikke magen i det hele tatt, hadde den helt oppunder ribbena hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...