♥sjiga♥ Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Jeg har fullammet mitt første barn, men er blitt brystopperert i mellomtiden og delammer derfor denne gangen. Greit forklart, jeg hadde drømme amminga med førstemann, og det er et helvete denne gangen. ;p da var ammingen over, etter mye slit, med puppenekt i perioder og, en tragedie, som førte til at det lille jeg hadde ble borte hvor jeg kjempet om å få igang melken igjenn så kom enda en puppenekt grunnet mens, og en skikkelig fokjølelse som gjorde at jeg ikke orket å kjempe mer, skjærtorsdag morgen pumpet jeg begge bryst og hadde da ikke fått lille til å ta bryst om morgeneb og ei hellerskikkelig om onsdagen, fikk ikke ut 10 ml på begge bryst tilsammen og ga da opp. har forsøkt litt men han tar ikke og jeg orker ikke å pumpe meg opp igjenn nå. men jeg klarte i 4,5 mnd. selv med alt det tullet. har fortsatt lyst men kjempet så innmarri etter sjokket 2 mars da svigermor døde. og fikk ikke etter det opp produksonen slik den var før. jeg føler meg så maktesløs hadde jo ikke nok til å begynne med og har hele tiden kjempet om denne ammingen, men ønsket å holde på så mye lenger, men med forkjølelse mensog tap av melk orker jeg ikke kjempe mer.
Murmeline Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Så flink du har vært!!! Svært mange hadde nok gitt seg tidligere, du har virkelig prøvd, men jeg tenker at det er greit å gi seg mens man har litt vett i behold jeg da;) Mamming er alltid viktigere enn amming, og takk og pris for at det finnes bra mme å få kjøpt:) Klapp deg på skulderen og slapp av du!
Iben guttemamma <3 Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Å ha fullammet i 4,5 mnd er kjempe bra!!! Vær stolt over det!! Tenk heller framover og roe ned dette med alt melkestyret, for det kan virkelig være et styr!!! Klem fra meg
mammaentiltrulte Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Du burde være kjemoe stolt!!! har jo lagt ned en fantastisk innsats :-)
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Du har vært flink! Ikke vær skuffet over deg selv.. Du har opplevd mye og det er ikke rart det gikk utover melken. Mange barn som vokser til med mme også Ta deg tid til deg selv også nå fremover.. Lykke til!
♥sjiga♥ Skrevet 8. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2007 tusen takk for støtten og jeg har ikke noe i mott mme for hadde det ikke vært for den så hadde babyen min ikke overlevd, for han har igrunn fått mest av den hele veien. men det er vont når en vil så gjærne og så går alt galt. og jo mamming er bedre.
Iben guttemamma <3 Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 Skjønner deg godt jeg.. Jeg mistet min melk da lillegutt var 2 mnd... Men den kom heldigvis igjen. Men ikke vær skuffet over seg selv.. Han skal vell snart begynne men grøt eller anna mat også? Du har vært kjempe flink!!!
♥sjiga♥ Skrevet 8. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. april 2007 han begynte med grøt for to uker siden.
Blomman Skrevet 8. april 2007 #9 Skrevet 8. april 2007 Du har vært utrolig flink og stått på. Nå skla du kose deg med babyen uten mere slit. Amming skal være kos og lettvint - når det ikke blir det er det god grunn til å kaste inn håndklet!! Trøsteklem (-for deter lov å være litt lei seg da)
Sentralstøvsugeren Skrevet 8. april 2007 #11 Skrevet 8. april 2007 Synes du har vært kjempe flink, jeg!!!!!! Jeg hadde aldrri hatt mot til å kave så lenge med ammingen.........
♥sjiga♥ Skrevet 8. april 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. april 2007 tusen takk. grunnen til at jeg orket å kjempe var nettopp fordi jeg hadde det så kos sist og håpet at jeg skulle få til kos denne gangen også. men det ble ikke slik. og nå går det ikke lenger det ble for mye på en gang her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå