*littlå* Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Jeg begynnte på denne etter 6 ukers kontrollen. Da hadde jeg ikke hatt blødning på 2 uker. Nå etter 1 uke på denne,starter blødningene opp igjen. Er dette en bivirkning på pillen eller er det mensen som alt er tilbake?
ninni82*Sander* Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Jeg blødde litt et par dager ca 1 uke etter at jeg startet på Cerazette. Etter dette har jeg ikke blødd noe mer og skal straks over på det 3 pille-brettet:-)
*littlå* Skrevet 8. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2007 Får håpe det skjer med meg også.. Orker ikke ha mensen tilbake riktig enda ;-)
Bellen^2 Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Jeg var akkurat ferdig med renselsen da jeg begynte på Cerazette rett etter 6 ukers kontrollen. Jeg hadde småblødninger den første måneden, men etter det første brettet stoppet det. Jeg tror kanskje jeg hadde mensen midt i pillebrettet, men det kan også bare ha vært noe dager med noen ekstra sterke blødninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå