Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 av kavinga til lillemann her.... Han kaver og kaver, når han er våken, når han sover... Og dagen er greit, men han holder segselv våken om natta og jeg våkner av kavinga hans. Han sover alltid i egen seng, men jeg våkner faktisk av at armene flyr som rotorblader oppi senga. Når vi legger han om kvelden har vi pakken han stramt inn i et pledd så armene ligger godt inntill kroppen, men han har blitt så sterk av dette, så han kommer seg alltid ut.... Enten må armene amputeres, eller så må jeg tape de intil kroppen med gaffatape....hehehehe.... Når pleier dette kave syndromet avta? Har ikke vært sååå "ille" før altså...
LadyLuck & Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 småtten her er bare tre måneder, så vet ikke når dette avtar. Men vet at det går ann å få kjøpt en slags lakenpose som festes i sengen, slik at barnet ikke sparker det av seg, eller vrir seg ut av.
på tide å prøve? Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 hehehe...vet akkurat hvordan det er. min begynte fektingen inni magen. jeg visste alltid hvor armene hans var! han har fektet konstant etter at han kom ut. nå som han er 4 mnd og på vei med tann nr 2 tar det i perioder helt av. når det klør i tanna fekter han med en arm mens den andre er i munnen, så bytter han på i en rasende fart. noen ganger fekter han når han spiser og klinker da til meg av full kraft. spruter ned hele badet hver kveld. men han sover roligere nå for tiden og kan ligge å kose en god stund uten fekting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå