vår2007 Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Ja,da satt vi her da,magen og jeg med tre knekkebrød og laptopen..klokken 3 på natten!!får ikke sove...storebror på 3 er forskjølet og hoster og vrir seg stakar!Er inne i vår seng nå.og sovnet til slutt,men da fikk ikke jeg sove igjen..har termin om 6 dager og er litt redd for at fødselen starter når jeg er så sliten og lite uthvlt!! Hadde tenkt å sette i gang en masse kjærringråd for å få i gang fødselen,men nå tror jeg jeg skal vente med den ja!!! Vil gjerne ha meg en høvelig god natts søvn først!! Forskjølet er jeg blitt oxo..sukk!!åhhhhhhhhh!dette er faktisk litt kjipt!! Sånn da har mor fått tømt seg litt,føles bedre..!!
dikke Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Ikke noe søvn i sikte her heller. Babyen har turnstevne og samboeren er forkjølet. Kan se ut som det er noe influensa greier på gang. Og det vil ikke jeg ha, så jeg har sneket meg ned på sofaen Bygget meg skikkelig opp med puter og koser meg.. Har blitt lite søvn på meg i det siste. Dvs jeg får sove men det er ikke lenge om gangen. Savner ungene som er på ferie nå. Kjeder meg uten de. Ikke at det hadde hjulpet nå i natt da...hehe
Gjest Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Jeg har også termin om 6 dager og har slitt med å sove pga forkjølelse. Som deg er jeg ikke klar for noe fødsel før jeg har fått meg en god natts søvn. Kjennes ut som lungene er på vei opp og ut når jeg hoster og er akkurat nå MØKKALEI av hele situasjonen!!!! Sånn....var godt å få sagt det ;-) God bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå